Opóźnienie w aktualizacji statusu zamówień

Salonowa sofa firmy MA
eSCe
Płeć: nieokreślona

Re: Opóźnienie w aktualizacji statusu zamówień

Postautor: eSCe » czw lut 04, 2021 4:51 pm

Cześć Artur,
a może by tak pomyśleć nad jakimiś płatnościami online?
Jeżeli potrzebowałbyś pomocy z wdrożeniem albo innymi integracjami, służę pomocą, siedzę w temacie kilkanaście lat.
Awatar użytkownika
Alchemik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1206
Rejestracja: czw cze 11, 2015 10:59 am
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 842 razy
Otrzymał podzięk.: 1597 razy
Płeć: Mężczyzna

Opóźnienie w aktualizacji statusu zamówień

Postautor: Alchemik » śr lip 08, 2020 6:08 pm

Odzyskaliśmy kontrolę nad naszym kontem bankowym i wracamy do gry. :doping:
:crystball: Kto szuka, ten znajdzie... :crystball:
Awatar użytkownika
Alchemik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1206
Rejestracja: czw cze 11, 2015 10:59 am
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 842 razy
Otrzymał podzięk.: 1597 razy
Płeć: Mężczyzna

Opóźnienie w aktualizacji statusu zamówień

Postautor: Alchemik » śr lip 08, 2020 5:21 am

Awaria nie została usunięta i nadal nie mamy dostępu do swojego konta. :bec:

Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i prosimy o wyrozumiałość.

https://www.ideabank.pl/komunikaty
:crystball: Kto szuka, ten znajdzie... :crystball:
Awatar użytkownika
jirajamgo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: pt sty 24, 2020 5:17 pm
Lokalizacja: stolica złota Polski
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podzięk.: 131 razy
Płeć: Mężczyzna

Opóźnienie w aktualizacji statusu zamówień

Postautor: jirajamgo » śr lip 08, 2020 5:03 am

Nie mieli kiedy, tylko wtedy kiedy akurat złożyłem zamówienie. :facepalm:
Lost Vape Thelema Quest 200W + Damn Vape Doom X RTA
Awatar użytkownika
Alchemik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1206
Rejestracja: czw cze 11, 2015 10:59 am
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 842 razy
Otrzymał podzięk.: 1597 razy
Płeć: Mężczyzna

Opóźnienie w aktualizacji statusu zamówień

Postautor: Alchemik » wt lip 07, 2020 7:39 pm

Serdecznie przepraszam za opóźnienia w aktualizacji statusów zamówień, lecz od wielu godzin nie mamy dostępu do naszego konta firmowego w Idea Bank. W chwili obecnej na stronie banku pojawia się komunikat:

"Informujemy, że ze względu na problemy techniczne, jakie pojawiły się w dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych, nie ma obecnie dostępu do bankowości mobilnej oraz internetowej. Przyczyna problemów jest już znana, pracujemy nad jej usunięciem co potrwa prawdopodobnie do godzin wieczornych.

Za niedogodności przepraszamy.
"

A nam pozostaje już tylko uzbroić się w cierpliwość. :blush:

EDIT
Informacja z godziny 21.37:

"Informujemy, że ze względu na problemy techniczne, jakie pojawiły się dzisiaj w godzinach popołudniowych, nie ma obecnie dostępu do bankowości mobilnej oraz internetowej. Przyczyna problemów jest już znana, intensywnie pracujemy nad jej usunięciem.

Za niedogodności przepraszamy."


Nie ma już optymistycznej adnotacji o "prawdopodobnych godzinach wieczornych", więc chyba trzeba uzbroić się w cierpliwość. :bec:
:crystball: Kto szuka, ten znajdzie... :crystball:

Wróć do „MaiArt w Salonie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Claude [Bot] i 5 gości