Możecie wysłać maila z dokładnym opisem usterki do Smoant Customer Care - jest spora szansa, że firma wam pomoże w rozwiązaniu problemu (zazwyczaj starają się żeby klient był zadowolony - oczywiście w granicach rozsądku) Pamiętajcie tylko, że gwarancja producenta to 90 dni - po tym terminie... każda sprawa rozstrzygana jest indywidualnie - nie ma zasady.
No więc piszecie z email na wecare@smoant.com i cierpliwie czekacie (teraz na przykład trwa ich spore święto Chiński nowy rok i mają wolne) więc cierpliwość wskazana...
Co jednak gdy wasz sprzęt nie podlega już gwarancji ??
Tutaj możecie kupić za nie duże pieniądze (kilka dolców) części zamienne do waszego box`a - np LCD, tylne klapki, butelki od squonka itd...
https://smoant-mall.com/accessories-c-1 ... rvqo3a4pl3
Poniżej trochę filmów instruktażowych - jak samodzielnie usunąć usterkę...
► Pokaż Spoiler