Spokojnie to tylko awaria :) - o Customer Care etc.

kras0n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 23, 2019 12:52 pm
Lokalizacja: Lodz
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podzięk.: 55 razy
Płeć: Mężczyzna

Spokojnie to tylko awaria :) - o Customer Care etc.

Postautor: kras0n » pn sty 13, 2020 11:56 pm

Sprawy techniczne .. czyli co w razie awarii... no to pierwsza rzecz to ... biegiem do sklepu, z paragonem pudełkiem niech wymieniają ale... jak nie chcą wymienić to co ?

Obrazek

Możecie wysłać maila z dokładnym opisem usterki do Smoant Customer Care - jest spora szansa, że firma wam pomoże w rozwiązaniu problemu (zazwyczaj starają się żeby klient był zadowolony - oczywiście w granicach rozsądku) Pamiętajcie tylko, że gwarancja producenta to 90 dni - po tym terminie... każda sprawa rozstrzygana jest indywidualnie - nie ma zasady.

No więc piszecie z email na wecare@smoant.com i cierpliwie czekacie (teraz na przykład trwa ich spore święto Chiński nowy rok i mają wolne) więc cierpliwość wskazana...

Co jednak gdy wasz sprzęt nie podlega już gwarancji ??

Tutaj możecie kupić za nie duże pieniądze (kilka dolców) części zamienne do waszego box`a - np LCD, tylne klapki, butelki od squonka itd...

https://smoant-mall.com/accessories-c-1 ... rvqo3a4pl3

Poniżej trochę filmów instruktażowych - jak samodzielnie usunąć usterkę...

► Pokaż Spoiler

Wróć do „Smoant w Salonie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Claude [Bot] i 1 gość