Pożegnanie
-
- Użytkownik
- Posty: 30
- Rejestracja: wt cze 11, 2019 3:48 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podzięk.: 11 razy
- Płeć:
Re: Pożegnanie
Świat jest przepełniony reklamami co jest drażniące, nie mówię że nie można np w takim vapeshopie dać plakatu czy coś ale serio lepiej działa dobra opinia konsumenta niż nawalanie reklamami.
-
- Użytkownik
- Posty: 757
- Rejestracja: czw cze 18, 2020 5:02 pm
- Lokalizacja: \m/
- Podziękował: 200 razy
- Otrzymał podzięk.: 622 razy
- Płeć:
Re: Pożegnanie
Oh, okey, skoro jeździsz Mini, masz Xiaomi, smarujesz chleb nożem i wycierasz nos jedwabną chusteczką, to mnie przekonałeś. Wychodzi na to, że reklamowanie swojego produktu jest całkiem bez sensu. Absolutnie. Lepiej cicho siedzieć w kąciku i zgryzać tynk ze ściany, w nadziei, że kiedyś w końcu coś się ruszy w biznesie.
You have violated the dress code of this vessel.
Failure to comply is punishable by death.
Failure to comply is punishable by death.
-
- Użytkownik
- Posty: 30
- Rejestracja: wt cze 11, 2019 3:48 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podzięk.: 11 razy
- Płeć:
Pożegnanie
Goomowiec pisze:W sumie brak reklamy to idealny sposób na zarżnięcie swojego biznesu. Bo - nie oszukujmy się - ludzie lubią produkty, które już znają. Dlatego ludzie kupują Delmę, jeżdżą Fordami, używają telefonów marki Samsung i wycierają nos papierem Mola.
No nie powiedziałbym, jeżdżę Mini bo jest śliczny, mały i zwinny a reklamy nigdzie nie widziałem, telefony których używam to Xiaomi bo mają fajny stosunek ceny do jakości i używałem zanim zaczęli nadawać reklamy, Delmy nie jem bo to nie masło a smarowidło sztuczne, co do papieru to nie wybieram po marce a muszę dotknąć czy nie zbija się do samej tubki kartonowej. Reklama to syf, moje pierwsze efajki wybierałem na wyspie w galeriach gdzie nic się nie znali i dopiero jak poszedłem do vapeshopu gdzie mi obsługa doradziła to jestem zadowolony i zrezygnowałem totalnie z analogów. Gdybym miał się patrzeć na te (reklamy) opłacone recenzję na YT to sam bym zgłupiał i nie wiedział co wybrać, lepsze jest takie forum gdzie użytkownicy zaczynają się wymieniać swoimi doświadczeniami.
-
- Użytkownik
- Posty: 757
- Rejestracja: czw cze 18, 2020 5:02 pm
- Lokalizacja: \m/
- Podziękował: 200 razy
- Otrzymał podzięk.: 622 razy
- Płeć:
Re: Pożegnanie
W sumie brak reklamy to idealny sposób na zarżnięcie swojego biznesu. Bo - nie oszukujmy się - ludzie lubią produkty, które już znają. Dlatego ludzie kupują Delmę, jeżdżą Fordami, używają telefonów marki Samsung i wycierają nos papierem Mola. Bez reklamy są małe szanse, żeby dobry produkt się wybił na rynku. Nie mówię, że trzeba co 5 minut pokazywać swój produkt w TV, ale taki "bezreklamowy" marketing TEŻ jest do bani. Z drugiej strony... Reklam premixów w tv czy radio nie ma...
You have violated the dress code of this vessel.
Failure to comply is punishable by death.
Failure to comply is punishable by death.
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: czw paź 13, 2016 4:28 pm
- Lokalizacja: Niedrzwica Duza
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podzięk.: 193 razy
- Płeć:
Re: Pożegnanie
@ DwaJedenIks popieram , również nie toleruję reklam ,a dobry produkt reklamy nie potrzebuje.
Wapuję od20 grudnia 2012roku.
-
- Użytkownik
- Posty: 30
- Rejestracja: wt cze 11, 2019 3:48 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podzięk.: 11 razy
- Płeć:
Re: Pożegnanie
Co do reklamy to macie rację, ja jako klient nie znoszę reklam i jak jakąś widzę to raczej mnie nastawia sceptycznie do produktu. Wolę usłyszeć od znajomego czy obsługi vapeshopu do którego chodzę dobre słowo o danym smaku.
-
- Patronauta
- Posty: 2389
- Rejestracja: wt paź 18, 2016 10:45 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 4559 razy
- Otrzymał podzięk.: 2736 razy
- Płeć:
Pożegnanie
Dzisiaj spróbowałem premiksu Orange & mango, jestem mile zaskoczony, płyn jest po prostu smaczny. Bardzo dobrze wyważona została słodycz i smak kwaśny. Bałem się że zakupiłem za dużo, ale teraz jestem spokojny, polecam.
-
- Użytkownik
- Posty: 688
- Rejestracja: śr mar 21, 2018 5:34 pm
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Otrzymał podzięk.: 365 razy
- Płeć:
Re: Pożegnanie
Otóż to, jeżeli mogę wsadzić swoje trzy grosze, potwierdzam. Bo jeżeli chcemy trafić do określonej grupy odbiorców, która wie czego chce, reklama według mnie może wręcz podważyć wizerunek firmy, a koszty związane z nią zawsze gdzieś trzeba ulokować, czyli w cenie końcowej produktu. Pracuje w branży gdzie reklama nawet związana z targami branżowymi jest zbędna, ani jedna złotówka wydana na reklamę nie zwróci się w ogólnym rozrachunku sprzedaży ani też nie byłaby policzalna. Poza obrendowaniem samochodów, żeby było wiadomo kto podjeżdża i działało to na podświadomość konkurencji, to jedyne działanie, które jest działaniem celowym.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
-
- Płeć:
Pożegnanie
MA pisze:Najlepsza reklamą jest zadowolony Klient. Nie musisz inwestować dużych pieniędzy w swoją firmę. Zamiast wyrzucać gotówkę na kolejne akcje marketingowe, zainwestuj swój czas w bezpośredni kontakt ze swoimi Klientami.
@ NostalgiaVibes To sobie wyryj na kamiennej tabliczce i powieś bezpiecznie nad łóżkiem (co by w nocy nie spadło i ...).
Ja przez te wszystkie lata wydałem na marketing dokładnie 0 PLN.
No i oczywiście wszystkie rady TW Artura weź do serca i korzystaj z bezpłatnych porad życzliwych, bo inni za oczywistą oczywistość płacą kupę kasy.
-
- Użytkownik
- Posty: 1206
- Rejestracja: czw cze 11, 2015 10:59 am
- Lokalizacja: Śląsk
- Podziękował: 842 razy
- Otrzymał podzięk.: 1597 razy
- Płeć:
Pożegnanie
Kilka dobrych rad do wykorzystania w czasie przygotowań do wielkiego powrotu na rynek:
Dywersyfikacja to podstawa. Zafiksowanie się tylko na jednej linii smakowej to początek klęski.
Klient jest najważniejszy. Tworząc nowe mieszanki pamiętaj, że Klient nie musi mieć takich samych preferencji/gustu jak Ty, więc nie kieruj się tylko i wyłącznie swoimi odczuciami przy tworzeniu oferty.
Rozbudowana oferta. Wróć na rynek z przygotowanym zestawem 50-100 produktów. To Klienci zdecydują o tym, które z nich pozostaną na dłużej w Twojej ofercie, a Ty w tym czasie będziesz tworzyć kolejne.
Najlepsza reklamą jest zadowolony Klient. Nie musisz inwestować dużych pieniędzy w swoją firmę. Zamiast wyrzucać gotówkę na kolejne akcje marketingowe, zainwestuj swój czas w bezpośredni kontakt ze swoimi Klientami.
No i co najważniejsze...
Hasło znane wśród braci motocyklowej (którą serdecznie pozdrawiam. LWG i do zobaczenia na wstędze asfaltu.):
"Motocyklista ma miękkie serce, ale twarda d..ę".
Zamień słowo motocyklista na producent i... bądź wrażliwym twardzielem.
A teraz bierz się za robotę.
Dywersyfikacja to podstawa. Zafiksowanie się tylko na jednej linii smakowej to początek klęski.
Klient jest najważniejszy. Tworząc nowe mieszanki pamiętaj, że Klient nie musi mieć takich samych preferencji/gustu jak Ty, więc nie kieruj się tylko i wyłącznie swoimi odczuciami przy tworzeniu oferty.
Rozbudowana oferta. Wróć na rynek z przygotowanym zestawem 50-100 produktów. To Klienci zdecydują o tym, które z nich pozostaną na dłużej w Twojej ofercie, a Ty w tym czasie będziesz tworzyć kolejne.
Najlepsza reklamą jest zadowolony Klient. Nie musisz inwestować dużych pieniędzy w swoją firmę. Zamiast wyrzucać gotówkę na kolejne akcje marketingowe, zainwestuj swój czas w bezpośredni kontakt ze swoimi Klientami.
No i co najważniejsze...
Hasło znane wśród braci motocyklowej (którą serdecznie pozdrawiam. LWG i do zobaczenia na wstędze asfaltu.):
"Motocyklista ma miękkie serce, ale twarda d..ę".
Zamień słowo motocyklista na producent i... bądź wrażliwym twardzielem.
A teraz bierz się za robotę.
Kto szuka, ten znajdzie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Claude [Bot] i 0 gości