@ Metall
Rozumiem twój punkt widzenia, natomiast nie zgadzam się że święta, cokolwiek wypuśćmy bo musimy. Za niedługo jest Wielkanoc.
Od dawna jest taki trend że wypuszczamy, a dopiero bugi wykryte przez graczy, paczujemy (jak możemy). Dla mnie, jak płacę, to dostaję gotowy produkt. Szczególnie że nie jest to tanie, pomijam że ludzie inwestują w kompa/konsole, pod konkretną grę.
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
-
- Użytkownik
- Posty: 22432
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 7:23 am
- Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
- Podziękował: 10893 razy
- Otrzymał podzięk.: 28761 razy
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
Wczoraj też Nvidia wystartowała ze swoimi driverami oznaczonymi jako GeForce Game Ready 460.79 WHQL. Ten pakiet jest o tyle istotny, że gwarantuje odpowiednie działanie nie tylko samej gry, ale też zaimplementowanych w Cyberpunk 2077 technologii RTX i DLSS. Obecnie tylko na kartach GeForce można w ogóle włączyć ray tracing w tytule studia CD Projekt RED.
Źródło: https://www.komputerswiat.pl/aktualnosc ... 77/2epffnb
-
- Użytkownik
- Posty: 2067
- Rejestracja: sob lip 27, 2019 2:20 pm
- Lokalizacja:
- Podziękował: 2128 razy
- Otrzymał podzięk.: 2038 razy
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
Gra ma mnóstwo błędów, to fakt, czasem nawet zupełnie podstawowych. Głównie dotyczących mechaniki rozgrywki, poprawnego wyświetlania grafiki itp. Świat w grze jest ogromny. Dialogi są ogromne. Wysiłek włożony w tę grę jest tytaniczny. Oczywiście mogli to doszlifować, poczekać z premierą, ale przesunięć daty premiery było już zbyt wiele. Ponadto teraz jest okres świąteczny, w którym sprzedaż gier jest największa w roku. A CD Projekt przecież nie jest firmą działającą pro publico bono. Hajs musi się zgadzać.
Wyjdzie patch (pewnie niejeden) i problemy znikną.
Niskie oceny to skutek wspomniach błędów i tego, że mnóstwo graczy to żałosne casuale, dla których liczą się tylko graficzne wodotryski. A w przypadku gier CD Projektu, choć świetnych graficznie, największą siłą jest jednak fabuła. Nie to jednak decyduje o ocenie dokonanej na pierwszy rzut oka.
Wg mnie dobrze ze podjęli ryzyko i wypuścili w końcu te grę, bo już z zaczynało to wyglądać na projekt, który będzie dopracowywany w nieskończoność, aż świat o nim zapomni i ostatecznie zostanie skasowany. Historia już zna przypadki gier, na które czekały rzesze graczy i które miały być przełomowe, a przez ciągle dopieszczanie, zmianę koncepcji itp. nigdy się nie ukazały. Bo już nie miało to po prostu sensu, ich era przeminęła bezpowrotnie.
Amen.
Wyjdzie patch (pewnie niejeden) i problemy znikną.
Niskie oceny to skutek wspomniach błędów i tego, że mnóstwo graczy to żałosne casuale, dla których liczą się tylko graficzne wodotryski. A w przypadku gier CD Projektu, choć świetnych graficznie, największą siłą jest jednak fabuła. Nie to jednak decyduje o ocenie dokonanej na pierwszy rzut oka.
Wg mnie dobrze ze podjęli ryzyko i wypuścili w końcu te grę, bo już z zaczynało to wyglądać na projekt, który będzie dopracowywany w nieskończoność, aż świat o nim zapomni i ostatecznie zostanie skasowany. Historia już zna przypadki gier, na które czekały rzesze graczy i które miały być przełomowe, a przez ciągle dopieszczanie, zmianę koncepcji itp. nigdy się nie ukazały. Bo już nie miało to po prostu sensu, ich era przeminęła bezpowrotnie.
Amen.
-
- Użytkownik
- Posty: 456
- Rejestracja: pn paź 07, 2019 12:58 pm
- Lokalizacja: Alpha Centauri
- Podziękował: 166 razy
- Otrzymał podzięk.: 368 razy
- Płeć:
Re: "Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
Haze...chodzi mi tylko o wtopę wizerunkową, jak zwał. Finansowo to wiadomo że na plus gruby wyjdą ale trochę wkurza mnie, że mimo kilku(z tego co pamiętam), przesunięć, jeśli chodziło o wypuszczenie tej gry, aż tyle negatywnych komentarzy. I to nie że 'nie podobała mi się' , bo to kwestia subiektywna, tylko że ciężko mieć z niej przyjemność, bo produkt jest niedopracowany i to ostro.
A co do poczucia się w Polsce, to akurat Polacy są mniej krytyczni niż 'reszta świata'.
A co do poczucia się w Polsce, to akurat Polacy są mniej krytyczni niż 'reszta świata'.
***** ***
-
- Ekspert
- Posty: 3788
- Rejestracja: śr cze 17, 2015 6:58 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 3899 razy
- Otrzymał podzięk.: 6121 razy
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
shpongled pisze:Wygląda na to że CD Project RED zaliczy ogromną wtopę.
Od razu poczułem się jak w Polsce.
Stety albo niestety nawet gdyby bardzo chcieli to wtopy raczej nie będzie bo dzisiaj przyznali się, że w samych preorderach poszło 8 mln kopii, czyli nawet przyjmując, że produkcja pochłonęła 600-700 mln zł i tak są już na dużym plusie.
shpongled pisze:Może po x ilości łatek, będzie się dało w to grać z przyjemnością.
Ja właśnie chyba trochę poczekam na te łatki.
-
- Użytkownik
- Posty: 456
- Rejestracja: pn paź 07, 2019 12:58 pm
- Lokalizacja: Alpha Centauri
- Podziękował: 166 razy
- Otrzymał podzięk.: 368 razy
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
73% pozytywnych na steamie to raczej słabo. Akurat czytałem i oglądałem sporo recenzji. Wniosek, mimo olbrzymiej ilości dobrych rzeczy, ilość bugów jest ogromna, a tak jak pisałem na starsze konsole to wygląda jak gra max robiona 10 lat temu. To że tłum się rzuci to było jasne od dawien dawna. Może po x ilości łatek, będzie się dało w to grać z przyjemnością.
@ kangaroo
To jedź w Himalaje i szukaj.
@ kangaroo
To jedź w Himalaje i szukaj.
***** ***
-
- Użytkownik
- Posty: 22432
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 7:23 am
- Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
- Podziękował: 10893 razy
- Otrzymał podzięk.: 28761 razy
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
Pierwsze komentarze graczy aż tak dobre nie są, ale też można mówić o entuzjastycznym przyjęciu, bo zdecydowanie przeważają pozytywne komentarze. Zgodnie z oczekiwaniami mnóstwo osób rozpoczęło zabawę w pierwszym możliwym momencie. Na Steam bardzo szybko udało się przekroczyć milion graczy bawiących się przy Cyberpunk 2077 jednocześnie. To rekordowy wynik jeśli weźmiemy pod uwagę gry nastawione na rozgrywkę dla jednego gracza. W pierwszych dwóch, trzech godzinach po premierze serwery Steam nie dawały nawet rady obsłużyć wszystkich zainteresowanych.
Gra podbiła również serwis Twitch, gdzie udało się dobić do 1,2 mln oglądających transmisje na żywo. W tym przypadku wypada mówić o 6. najlepszym wyniku w historii serwisu.
Można przypuszczać, że Cyberpunk 2077 wykręci wiele rekordowych lub przynajmniej bardzo wysokich wyników także w innych miejscach. Hype nakręcany długimi miesiącami na ostatniej prostej zdecydowanie nie wygasł i premiera wypada naprawdę okazale.
Źródło: https://www.benchmark.pl/aktualnosci/po ... steam.html
Gra podbiła również serwis Twitch, gdzie udało się dobić do 1,2 mln oglądających transmisje na żywo. W tym przypadku wypada mówić o 6. najlepszym wyniku w historii serwisu.
Można przypuszczać, że Cyberpunk 2077 wykręci wiele rekordowych lub przynajmniej bardzo wysokich wyników także w innych miejscach. Hype nakręcany długimi miesiącami na ostatniej prostej zdecydowanie nie wygasł i premiera wypada naprawdę okazale.
Źródło: https://www.benchmark.pl/aktualnosci/po ... steam.html
-
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
shpongled pisze: ponoć tak zabugowanej gry, świat dawno nie widział.
Ponoć w Himalajach żyje Yeti.
-
- Użytkownik
- Posty: 456
- Rejestracja: pn paź 07, 2019 12:58 pm
- Lokalizacja: Alpha Centauri
- Podziękował: 166 razy
- Otrzymał podzięk.: 368 razy
- Płeć:
Re: "Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
Raczej próbowało grać, ponoć tak zabugowanej gry, świat dawno nie widział. A już wersja na starsze konsole to jakiś żart. Wygląda na to że CD Project RED zaliczy ogromną wtopę.
***** ***
-
- Użytkownik
- Posty: 22432
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 7:23 am
- Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
- Podziękował: 10893 razy
- Otrzymał podzięk.: 28761 razy
- Płeć:
"Cyberpunk 2077" - padł rekord. W nocy grało w niego...
...aż milion osób.
W "Cyberpunka 2077" można grać już od kilku godzin. Na Steamie - najpopularniejszej platformie sprzedaży gier na PC - w nocy najnowszą grę CD Projektu uruchomiło aż milion graczy. To rekord - do tej pory nigdy w żadną grę dla jednego gracza nigdy nie grało jednocześnie tyle osób.
W "Cyberpunka 2077" można grać już od kilku godzin. Na Steamie - najpopularniejszej platformie sprzedaży gier na PC - w nocy najnowszą grę CD Projektu uruchomiło aż milion graczy. To rekord - do tej pory nigdy w żadną grę dla jednego gracza nigdy nie grało jednocześnie tyle osób.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Claude [Bot] i 2 gości