Oculus Quest 2

Tematy luźne, swobodne, nie do końca poważne
ania125
Waperka
Waperka
Posty: 135
Rejestracja: śr kwie 29, 2020 11:18 am
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 60 razy
Otrzymał podzięk.: 131 razy
Płeć: Kobieta

Oculus Quest 2

Postautor: ania125 » ndz lut 21, 2021 6:54 pm

DamianGR pisze:Co z tego że ktoś kupi tanie gogle jak potrzeba porządnej karty, która to napędzi.


Ale ponoć da się grać bez komputera.

Jak już wyżej pisałam, Oculus miałby być prezentem. Laptop młodego nie udźwignie połączenia przez Virtual Desktop, natomiast aplikacja SideQuest wg wymagań na komputer, powinna działać. Lecz pewnie gry, które laptop miałby obsłużyć już nie będą działać - z powodu słabej karty graficznej w laptopie.

Nie znam się na tym więc poszukuje informacji czy to dobry pomysł jest.
Czy kupowanie Oculusa Quest 2, który nie będzie podłączony do komputera poprzez Virtual Desktop ma sens? Dla gier sportowych jak jakiś tenis, boks i coś na wzór Counter-Strike?
Jak działa SideQuest? Czy jest to 'sklep' czy działa tak jak Virtual Desktop i musi być stale podłączony z goglami?
Czy jako solowa konsola (bez komputera czy innej konsoli typu PlayStation) Oculus Quest 2 daje radę?
Awatar użytkownika
DamianGR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1245
Rejestracja: sob lip 18, 2015 7:50 pm
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 816 razy
Otrzymał podzięk.: 1360 razy
Płeć: Mężczyzna

Oculus Quest 2

Postautor: DamianGR » ndz lut 21, 2021 6:45 pm

No to Rifty są najlepsze, bo dało się je zanabyć za 1,4k zł .Umówmy się , że zabawa w VR nie jest tania. Co z tego że ktoś kupi tanie gogle jak potrzeba porządnej karty, która to napędzi. Obecnie RTX'y 3800 są droższe niż te gogle. Mi się udało wyhaczyć jeszcze po 3,7 k zł. Teraz są w okolicach 6k.
ania125
Waperka
Waperka
Posty: 135
Rejestracja: śr kwie 29, 2020 11:18 am
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 60 razy
Otrzymał podzięk.: 131 razy
Płeć: Kobieta

Oculus Quest 2

Postautor: ania125 » ndz lut 21, 2021 3:32 pm