W tej wołowinie często pali się skrzyneczka przy akumulatorze. Wszystko tam wyglądało OK? W tej skrzynce masz bezpieczniki 150 A, 70 A I 50 A, ona tam potrafi się usmażyć i mieć zwarcie, powinien być stopiony plastik.
Jeśli nie to odłącz rozrusznik, gruby kabel idący z akumulatora.
Volvo V50
-
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: śr maja 08, 2019 7:21 am
- Lokalizacja:
- Podziękował: 7 razy
- Płeć:
-
- Patronauta
- Posty: 667
- Rejestracja: ndz gru 12, 2021 8:12 pm
- Lokalizacja: Otwock
- Podziękował: 662 razy
- Otrzymał podzięk.: 730 razy
- Płeć:
Volvo V50
Nic nowego nie było instalowane ostatnimi czasy? Przykładowo radio, wzmacniacz, podgrzewanie siedzeń, rejestrator? Tak czy siak, eliminacja przyczyny wymaga metody prób i błędów.
Bishop fan#1
-
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: śr maja 08, 2019 7:21 am
- Lokalizacja:
- Podziękował: 7 razy
- Płeć:
-
- Użytkownik
- Posty: 1206
- Rejestracja: czw cze 11, 2015 10:59 am
- Lokalizacja: Śląsk
- Podziękował: 842 razy
- Otrzymał podzięk.: 1597 razy
- Płeć:
Volvo V50
Nie masz sprawdzać bezpieczników, tylko odłączać poszczególne obwody w celu wykrycia układu odpowiedzialnego za duży pobór prądu. Jeżeli tego nie zrobisz, to szukanie usterki jest jak wróżenie z fusów.
Prawdę powiedziawszy, to przy tak dużym poborze prądu, to od razu powinieneś zauważyć źródło problemu, gdyż coś się musi grzać jak diabli.
Prawdę powiedziawszy, to przy tak dużym poborze prądu, to od razu powinieneś zauważyć źródło problemu, gdyż coś się musi grzać jak diabli.
Kto szuka, ten znajdzie...
-
- Użytkownik
- Posty: 1206
- Rejestracja: czw cze 11, 2015 10:59 am
- Lokalizacja: Śląsk
- Podziękował: 842 razy
- Otrzymał podzięk.: 1597 razy
- Płeć:
Volvo V50
Powinieneś podłączyć amperomierz i odłączać poszczególne bezpieczniki w celu wykrycia obwodu odpowiedzialnego za tak duży pobór. Nie wiem jaki masz silnik, ale miałem kiedyś w dieslu uszkodzony przekaźnik świec żarowych (był ciągle w pozycji załącz) i taka usterka bardzo szybko powodowała rozładowanie akumulatora.
Kto szuka, ten znajdzie...
-
- Użytkownik
- Posty: 25
- Rejestracja: śr maja 08, 2019 7:21 am
- Lokalizacja:
- Podziękował: 7 razy
- Płeć:
Volvo V50
Witam. Mam zwarcie w samochodzie. Po zatrzymaniu w ciągu 15 min. napięcie akumulatora spadło do 0.8 V. Obstawiałem uszkodzony akumulator. Niestety akumulator jest OK. Po wpięciu nowego efekty były jak przy spawaniu. Ktoś ma pomysł gdzie może być zwarcie?
M.
M.
Intake plus Warwolf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości