E-liquid a olejek CBD- wydajność

Komentarze Medycyna i e-papierosy z Salonu Rozchmurzonych
Salus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: czw sie 15, 2019 9:44 pm
Lokalizacja:
Płeć: Mężczyzna

Re: E-liquid a olejek CBD- wydajność

Postautor: Salus » pt sie 16, 2019 8:42 pm

Sorry że tak zapytowywuję ale jestem nowy w temacie. Obecnie przyjmuje krople doustnie i tak jakoś natrafiłem na forum. Jak to się 'spożywa' waporyzując, tzn. ilość wdechów, co jaki czas. No i czy wystarczy liquid czy lepiej susz konopny ?
pangello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: ndz lip 21, 2019 1:19 pm
Lokalizacja:
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podzięk.: 13 razy
Płeć: Mężczyzna

E-liquid a olejek CBD- wydajność

Postautor: pangello » pt sie 16, 2019 8:13 pm

Po pierwsze przyswajalność CBD w postaci pary (czyli przez płuca) jest znacznie większa niż przez przewód pokarmowy (Olejek, który się przecież spożywa) - więc ta sama ilość CBD przyswajalna dzięki waporyzacji (czy to przez waporyzator czy eliquid - o ile nie korzystacie w wysokich mocy!!) wystarczy teoretycznie na dłużej niż ta sama ilość CBD w postaci olejku przyjmowanego doustnie.
Jak dla mnie 5_g suszu CBD wystarczyłoby na 2-3 sesje codziennie na jakieś dwa tygodnie. Ale plus-minus jest tutaj wielce zależny od was samych i posiadanego sprzętu, ile się wam mieści w komorze, ile na raz nakładacie. Czy korzystacie z suszu waporyzując go dwukrotnie (można tak, a nawet trzeba bo się zmarnuje), czy wszystko wywalacie po pierwszym razie.

eD
Salus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: czw sie 15, 2019 9:44 pm
Lokalizacja:
Płeć: Mężczyzna

Re: E-liquid a olejek CBD- wydajność

Postautor: Salus » pt sie 16, 2019 7:57 pm

Podpinam się pod pytanie.
I na ile wystarczy 5 gr. suszu CBD ??
Artur
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pt sie 16, 2019 3:09 pm
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna

E-liquid a olejek CBD- wydajność

Postautor: Artur » pt sie 16, 2019 6:39 pm