Oby ten czas kiedyś nadszedł, bo jak na razie nie ma na nich mocnych...
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Plany PMI...
-
- Użytkownik
- Posty: 22432
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 7:23 am
- Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
- Podziękował: 10893 razy
- Otrzymał podzięk.: 28761 razy
- Płeć:
Plany PMI...
dorota pisze:Dokument opublikowany w sieci przez agencję Reuters jest częścią pliku o nazwie Philip Morris File. Oto najważniejsze etapy planu dziesięcioletniego:
Takiej zasłony dymnej skladającej się z cumulunimbusów bzdur i kłamstw świat jeszcze nie widział. Czytając to można tylko podziwiać ich bezczelność. No i przekonanie o bezkarności.
Tyle że to zawsze jest do czasu.
-
- Waperka
- Posty: 1556
- Rejestracja: wt cze 30, 2015 2:32 pm
- Lokalizacja: Italia
- Podziękował: 2584 razy
- Otrzymał podzięk.: 2382 razy
- Płeć:
Plany PMI...
Agencja informacyjna Thomson Reuters opublikowała dokument z 2014 r. Zawierający strategie Philipa Morrisa na 10 lat. Trzy lata temu, dla przywódcow koncernu już było jasne, jaka bedzie sytuacja prawna i podatkowa produktów do vapingu i produktów zmniejszonego ryzyka, koordynujac tym samym ich lobbing i wysiłek w tym kierunku. Wytyczne i strategie, które należy przyjąć, aby skonsolidować produkt, według Pmi to główny business ich przyszłości: podgrzewacz tytoniu. Strategia obejmuje nie tylko aktywne uczestnictwo w komunikacji, ale także w środowisku naukowym oraz przy dyskusjach decyzyjnych dotyczących regulacji prawnych. Dokument stworzony przez Philip Morris International USA, został opublikowany równolegle do wywiadu z byłym pracownikiem PMI Group, Tamara Koval, która zglosiła rzekome nieprawidłowości (i rzekoma niekompetencje badaczy) w badaniach oraz testach naukowych dotyczących toksyczności Iqos , Koval wyjaśnia, że po zgloszeniu problemu w firmie została usunięta z uczestnictwa w obradach wewnętrznych
Dokument opublikowany w sieci przez agencję Reuters jest częścią pliku o nazwie Philip Morris File. Oto najważniejsze etapy planu dziesięcioletniego:
Cele
Zdefiniować i otworzyć drogę na odpowiednie ramy opodatkowania i regulacji, która pozwali portfoliu produktow zmniejszonego ryzyka (PRR) Philip Morris, stać się narzędziem naszego wzrostu w przyszłości;
Wesprzec i zwiększyc marketing;
Wspierac ramy fiskalne i regulacyjne oparte na nauce i uznając potencjał produktów niskiego ryzyka;
Przezwyciężyć wygorowane propozycje ustawodawcze i podatkowe oraz uchylic istniejące zakazy.
Strategie i działania
Uzyskać korzystne traktowanie podatkowe produktów o zmniejszonym ryzyku, unikając przy tym jakichkolwiek niekorzystnych warunków konkurencji;
Domagac sie konkretnej struktury podatkowej i rozsądnych stopni opodatkowania, aby osiągnąć cele rządowe w zakresie przychodów, jednocześnie zapewniając, że kategoria pozostanie opłacalna i może wykorzystać potencjał redukcji szkód:
1. Krótkoterminowo - w ramach istniejących ram fiskalnych, starac się wprowadzić PRR do innej kategorii podatku niz papierosy
2. Długoterminowo - zażądać zmian w prawie podatkowym, aby utworzyć nową kategorię dla”wyrobów tytoniowych podgrzewanych "i elektroniczne papierosy.
Ramy regulacyjne:
zdefiniowac minimum, ktore nalezy osiągnąć z legislacyjnego punktu widzenia, na przykład demonstracji, komunikacji jeden-do-jednego i możliwość, że konsument może kupić i degustowac produkty.
1. Zapewnic ramy prawne, które odróżniają Prr od papierosów tradycyjnych i umożliwiają zweryfikowaną komunikację z dorosłymi palaczami na temat ich potencjału redukcji ryzyka
2. Pokonac przesadne propozycje regulacyjne, które mają na celu powstrzymanie wzrostu Prr
Zaangażowanie zewnętrzne:
1. Zrobic tak aby koncepcja redukcji szkód stala się akceptowaną polityką w kontekście Tobacco regulation
2. Wykazać, że firmy tytoniowe stanowią uzasadnioną część debaty regulacyjnej w sprawie PRR ("część rozwiązania")
3. Wykorzystac badania naukowe i innowacyjne, aby uzyskać wiarygodność wśród stakeholder
4. Zidentyfikować i angażowac stakeholder/ strony trzecie i / sojusznikow nietradycyjnych (producentów i sprzedawców papierosów elektronicznych, dorosłych konsumentow PRR, zwolennikow redukcji szkód, społeczność naukowa) na poziomie globalnym i lokalnym
5. Rozwinąć przekonujące wiadomości i materiały wspierające naszą obronę PRr
6. Wzmocnic i zwiększyc debatę na temat redukcji szkód w wydarzeniach globalnych (na przykład Cop6)
7. Kontynuowac postępowanie z prawodawcami na całym świecie.
Źródło : https://www.sigmagazine.it/2017/12/pian ... ip-morris/ i https://www.reuters.com/investigates/sp ... s-science/
Dokument opublikowany w sieci przez agencję Reuters jest częścią pliku o nazwie Philip Morris File. Oto najważniejsze etapy planu dziesięcioletniego:
Cele
Zdefiniować i otworzyć drogę na odpowiednie ramy opodatkowania i regulacji, która pozwali portfoliu produktow zmniejszonego ryzyka (PRR) Philip Morris, stać się narzędziem naszego wzrostu w przyszłości;
Wesprzec i zwiększyc marketing;
Wspierac ramy fiskalne i regulacyjne oparte na nauce i uznając potencjał produktów niskiego ryzyka;
Przezwyciężyć wygorowane propozycje ustawodawcze i podatkowe oraz uchylic istniejące zakazy.
Strategie i działania
Uzyskać korzystne traktowanie podatkowe produktów o zmniejszonym ryzyku, unikając przy tym jakichkolwiek niekorzystnych warunków konkurencji;
Domagac sie konkretnej struktury podatkowej i rozsądnych stopni opodatkowania, aby osiągnąć cele rządowe w zakresie przychodów, jednocześnie zapewniając, że kategoria pozostanie opłacalna i może wykorzystać potencjał redukcji szkód:
1. Krótkoterminowo - w ramach istniejących ram fiskalnych, starac się wprowadzić PRR do innej kategorii podatku niz papierosy
2. Długoterminowo - zażądać zmian w prawie podatkowym, aby utworzyć nową kategorię dla”wyrobów tytoniowych podgrzewanych "i elektroniczne papierosy.
Ramy regulacyjne:
zdefiniowac minimum, ktore nalezy osiągnąć z legislacyjnego punktu widzenia, na przykład demonstracji, komunikacji jeden-do-jednego i możliwość, że konsument może kupić i degustowac produkty.
1. Zapewnic ramy prawne, które odróżniają Prr od papierosów tradycyjnych i umożliwiają zweryfikowaną komunikację z dorosłymi palaczami na temat ich potencjału redukcji ryzyka
2. Pokonac przesadne propozycje regulacyjne, które mają na celu powstrzymanie wzrostu Prr
Zaangażowanie zewnętrzne:
1. Zrobic tak aby koncepcja redukcji szkód stala się akceptowaną polityką w kontekście Tobacco regulation
2. Wykazać, że firmy tytoniowe stanowią uzasadnioną część debaty regulacyjnej w sprawie PRR ("część rozwiązania")
3. Wykorzystac badania naukowe i innowacyjne, aby uzyskać wiarygodność wśród stakeholder
4. Zidentyfikować i angażowac stakeholder/ strony trzecie i / sojusznikow nietradycyjnych (producentów i sprzedawców papierosów elektronicznych, dorosłych konsumentow PRR, zwolennikow redukcji szkód, społeczność naukowa) na poziomie globalnym i lokalnym
5. Rozwinąć przekonujące wiadomości i materiały wspierające naszą obronę PRr
6. Wzmocnic i zwiększyc debatę na temat redukcji szkód w wydarzeniach globalnych (na przykład Cop6)
7. Kontynuowac postępowanie z prawodawcami na całym świecie.
Źródło : https://www.sigmagazine.it/2017/12/pian ... ip-morris/ i https://www.reuters.com/investigates/sp ... s-science/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Claude [Bot] i 0 gości