Dziwna kampania(spoleczna) PMI w Italii

Co nowego piszą o e-papierosach?
Awatar użytkownika
Tommy Black
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22432
Rejestracja: pt cze 05, 2015 7:23 am
Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
Podziękował: 10893 razy
Otrzymał podzięk.: 28761 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Dziwna kampania(spoleczna) PMI w Italii

Postautor: Tommy Black » pn gru 21, 2015 6:17 pm

dorota pisze:Czytalam kilka dni temu wywiad z panem Eugenio Sidoli


Tez czytałem,ale wywiad Eugenio Sidoli dla Bologna Business School.Generalnie chodziło tam o kwestie marketingowo-finansowe,ale fragment przytoczę.Zwróćcie uwagę na * ;) .Pan Sidoli zaczynał karierę w PMI w Lozannie jako brand manager i ani języka ani stylu nie zapomniał. ;) :)

- Rynek papierosów zmniejsza się w Europie.
Jak sobie radzi z tym PMI?


Eugenio Sidoli, prezes Philip Morris Italia:

Spadek wynika z przyczyn fizjologicznych*, w części, a także z powodu polityki ukierunkowanej na zniechęcanie do konsumpcji papierosów które są szkodliwe dla zdrowia ludzkiego.Niemniej jednak istnieją konsumenci, którzy, pomimo skutków zdrowotnych,cenią nasze papierosy i zdecydowali się przy nich pozostać.Ich przyjemności korzystania z papierosów,nie należy lekceważyć.
Wizja Philipa Morrisa wykracza poza rynek takich produktów i ma na celu przekonanie konsumentów,do nowych produktów które mają pewne ryzyko, ale bardzo mocno zredukowane. Jak bardzo to "zredukowane" ryzyko będzie odkryjemy po pewnym czasie, nie ma jeszcze kryteriów pomiarowych, ale dziś jest już możliwe zmniejszenie ryzyka.Dwadzieścia czy trzydzieści lat temu, technologie nie pozwalały na to. Obecnie jest to możliwe. Dlatego w naszej przyszłości widzimy działalność wymiany wyrobów tytoniowych na te bardziej bezpieczne,które pomagają zmienić przyzwyczajenia konsumentów.Philip Morris przeznaczyła 500 mln € na rozwój i produkcję w Bolonii prototypu papierosów nowej generacji.

*Gdyby ktoś nie załapał poczucia humoru pana Sidoli - chodzi o to że spadek sprzedaży papierosów nastąpił dlatego że część palaczy już umarła.
;) :lol:

PS
Ciekawe to co mówi pan Sidoli,prawda?
PMI może produkować i sprzedawać coś,co nie zostało jeszcze przebadane,ale po pewnym czasie...czyt. wyżej... :twisted:
Natomiast wszystko inne,czyli nasze e-p muszą wpaść najpierw w machinę potężnych restrykcji...
Coś mi się wydaje że ludzi którzy nie pozwolą robić z siebie idiotów zacznie lawinowo przybywać.
Awatar użytkownika
dorota
Waperka
Waperka
Posty: 1556
Rejestracja: wt cze 30, 2015 2:32 pm
Lokalizacja: Italia
Podziękował: 2584 razy
Otrzymał podzięk.: 2382 razy
Płeć: Kobieta

Re: Dziwna kampania(spoleczna) PMI w Italii

Postautor: dorota » pn gru 21, 2015 3:42 pm

Czytalam kilka dni temu wywiad z panem Eugenio Sidoli – NIEPALACYM pelnomocnikiem zarzadu PMI w Italii, jestem zniesmaczona i mysle sobie , ze w sumie to dzieki Iqos jeszcze wiecej zarobia niz dotychczas, na papierosach. Przypomne ze w tym wynalazku wklady sa z tytoniu. Teraz tak : opakowanie wkladow do iqos zawiera 20 sztuk(tyle co papierosy), ale sa o polowe prawie krotsze, koszt paczki 5 euro( tyle co papierosy we Wloszech), starter kit – 70 euro, a sama iqos 45 euro.
W Italii maja upust 50% jako “produkt nowej generacji mniej szkodliwy”- oczywiscie bez przedstawienia jakichkolwiek badan - czyli co sie zmieni?
Nadal beda produkowac papierosy tylko taniej i z wiekszym zyskiem...trzeba tylko konkurencje e-p wykosic – co, jak na razie niezle im idzie.

A tu jeden z fragmentow wywiadu:

“Badalismy tyton przy roznym zastosowaniu, poczawszy od kremow do przemyslu spozywczego, skonczywszy na przemysle farmaceutycznym i opatentowujac pochodna , ktora przyspieszy produkcje szczepionek" ... :shock:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Tommy Black
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22432
Rejestracja: pt cze 05, 2015 7:23 am
Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
Podziękował: 10893 razy
Otrzymał podzięk.: 28761 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Dziwna kampania(spoleczna) PMI w Italii

Postautor: Tommy Black » pn gru 21, 2015 2:03 pm

No cóż, nie tak dawno PMI wpłaciło na rzecz Interpolu 15 ml euro na szczytny cel ścigania przemytu papierosów. To 1/4 rocznego budżetu tej organizacji.Teraz ta kampania,też w końcu droga, przeciwko przemytnikom. W zasadzie następny krok jest oczywisty.
Teraz nastąpią dzialania wymierzone wprost w nas. Coś do cholery trzeba robić. Zyski się kurczą,ci okropni przemytnicy i waperzy uderzają wspólnie w szacowny koncern.A oni chcą przecież dobrze... :lol:
Awatar użytkownika
dorota
Waperka
Waperka
Posty: 1556
Rejestracja: wt cze 30, 2015 2:32 pm
Lokalizacja: Italia
Podziękował: 2584 razy
Otrzymał podzięk.: 2382 razy
Płeć: Kobieta

Dziwna kampania(spoleczna) PMI w Italii

Postautor: dorota » pn gru 21, 2015 10:40 am

Bumerang.  Tym wlasnie okazala sie  kampania społeczna Philip Morris`a.  W tych dniach amerykański gigant kupuje 18 stron ogłoszeniowych we włoskich gazetach, w których pojawil sie komiks: góra kartonów, na których widnieja nagłówki z gazet, informujace o przemycie papierosow, a wszystko to podtrzymuje 3 postaci – młody mężczyzna, dziewczyna i policjant. Poniżej hasło: "#jeden ciezar dla wszystkich - ci którzy kupują papierosy z przemytu finansuja zorganizowana przestepczosc. Nie zamieniaj małych oszczędności na olbrzymie koszty dla calego spoleczenstwa.”
Kampania zostala bombardowana na tweeterze przez uzytkownikow e-p
Wynik:tylko 4 tweety na oficjalna kampanie i setki wiadomości przeciwko  BT, naglowki o przemycie zamieniono na te o faworyzowaniu przez rzad BT i lobby tytoniwego. Pod komiksem napis: Wojna przeciwko e-p szkodzi konsumentom, sklepom, przedsiebiorstom i panstwu. Nie pozwol, aby akcja lobbystow przeciwstawila sie zdrowiu ludzkiemu i wolnemu rynkowi.
*konik*
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek

Wróć do „W mediach - Komentarze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości