Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: czw kwie 22, 2021 10:45 am
- Lokalizacja: łódź
- Płeć:
-
- Ekspert
- Posty: 3788
- Rejestracja: śr cze 17, 2015 6:58 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 3899 razy
- Otrzymał podzięk.: 6121 razy
- Płeć:
Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Muszę trochę odszczekać:
Bo po miesiącu używania zapach wywietrzał, tworzywo jakoś się "ułożyło" i właściwie to wolę teraz obmacywać Dwójkę zamiast Jedynki.
Haze pisze:... przede wszystkim inny jest MATERIAŁ, z którego wykonano Dwójkę, a w każdym razie jego wykończenie: powłokę Jedynki można było nazwać gumowaną, z tą charakterystyczną "aksamitnością" w dotyku. O Dwójce nie powiemy już, że jest gumowana, o wiele bardziej pasuje tu po prostu określenie PLASTIKOWA. Owszem, ten plastik również jest tu dość miękki i przyjemny w dotyku, ale w Jedynce jest przyjemniej. I jeszcze UWAGA: przez pierwszy tydzień używania Dwójka bezczelnie cuchnie tym charakterystycznym zapachem "chińskiego plastiku", normalnie porażka, dobrze że z czasem zapach wietrzeje.
Bo po miesiącu używania zapach wywietrzał, tworzywo jakoś się "ułożyło" i właściwie to wolę teraz obmacywać Dwójkę zamiast Jedynki.
-
- Patronauta
- Posty: 1856
- Rejestracja: pn lip 29, 2019 6:21 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3581 razy
- Otrzymał podzięk.: 1775 razy
- Płeć:
Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Haze pisze:Superlux pisze:Gdzie kupiłeś tę nową Teslę ? Można trafić solo ? Jakoś nie interesuje mnie ten cały kit z tym pożal się boże parownikiem.
W lokalnym vapeshopie, trafiłem solo za 179 zł. Mógłbym Ci kupić ale została tylko biała
Nie, nie, tylko nie białą . Może kupię sobie czarną.
Wczoraj miałem przykry wypadek, uzbrojona w Bajkę v8 Tesla wylądowała na bruku.
Gniazdo 510 mocno się obluzowało... ( białoruska gwiazda uchowała się bez żadnego uszczerbku ). Każdy kolejny atomizer teraz się kiwa a mod co chwila pyta jaką wybrać grzałkę...starą czy nową ( i to nie jest kwestia gwintów, całe gniazdo unosi się lekko do góry ale nie na tyle żeby można było je czymkolwiek podważyć, wyżej unieść itp itd ). Nawet takie zwyczajne Pico X ma solidnie przymocowane gniazdo, trzy śruby i jest ok. Nie wiem czy tu jest to wklejone czy umocowane w jakiś inny sposób. Oczywiście żaden mod nie jest przeznaczony do tego żeby lądować na betonie ale jest to jednak pewna słabość tej konkretnej konstrukcji. Nie za bardzo wiem jak się do tego teraz zabrać ale coś wymyślę. Na szczęście z tych ultralekkich, wakacyjnych zasilań które nie są wielkim obciążeniem dla moich lnianych marynarek mam jeszcze Pico X i jego starszego brata, poza tym rurki więc bidy nie będzie. W ogóle jakieś mało fartowne wakacje, 13 lipca jechałem sobie z bratem jako pasażer. Otwarte okienko, wapuję sobie moją ukochaną morelę na Hcigar Nano / Spica Pro i nagle brajdak ostro hamuje, mod wypada mi z dłoni i wpada pod kolejne samochody jadące drugim pasem. Z bólem odprowadziłem tylko wzrokiem widząc co się z tym dzieje kiedy przejeżdża po nim Dodge Caravan...i kończy dzieło zniszczenia. Kilkaset plnów do tyłu ale mniejsza z tym, bardzo lubiłem ten zestaw pomimo dość egzotycznego designu Spicy...który generalnie nie bardzo mi odpowiada.
Nic to, trzeba to przepić .
Sorry za ten offtop, już się zamykam .
-
- Ekspert
- Posty: 3788
- Rejestracja: śr cze 17, 2015 6:58 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 3899 razy
- Otrzymał podzięk.: 6121 razy
- Płeć:
Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Superlux pisze:Gdzie kupiłeś tę nową Teslę ? Można trafić solo ? Jakoś nie interesuje mnie ten cały kit z tym pożal się boże parownikiem.
W lokalnym vapeshopie, trafiłem solo za 179 zł. Mógłbym Ci kupić ale została tylko biała
-
- Patronauta
- Posty: 1856
- Rejestracja: pn lip 29, 2019 6:21 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3581 razy
- Otrzymał podzięk.: 1775 razy
- Płeć:
Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Jupiter pisze:Wygląda bardzo tanio, jak zabawka...
Zmienić kolor na czarny i nie będzie już tak całkiem zabawkowo. Tanio ? Bo to jest tanie . Z resztą o starszej siostrze też niektórzy wypowiadali się w podobny sposób a jest to zayebiste zasilanie, w sam raz na codzień...bez dźwigania ciężarów ( mam i jestem bardzo zadowolony ). Btw, taki Dvarw też wygląda tanio, tak mówią źli ludzie ale nie ma to żadnego znaczenia, król MTL nie musi się przed nikim tłumaczyć.
Ps @ Haze
Gdzie kupiłeś tę nową Teslę ? Można trafić solo ? Jakoś nie interesuje mnie ten cały kit z tym pożal się boże parownikiem.
-
- Użytkownik
- Posty: 738
- Rejestracja: wt lis 13, 2018 2:39 pm
- Lokalizacja: Valhalla
- Podziękował: 95 razy
- Otrzymał podzięk.: 653 razy
- Płeć:
Re: Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Jedynka wciąż mnie bardziej przekonuje, nawet pomijając tryb TC (używam tylko Ni80, także dla mnie to zbędne).
Jakoś ten design dwójki jest bardzo średni moim zdaniem, a i wygląd (czerwonej wersji z tego tematu) jakiś taki odpustowy się wydaje.
Jakoś ten design dwójki jest bardzo średni moim zdaniem, a i wygląd (czerwonej wersji z tego tematu) jakiś taki odpustowy się wydaje.
Galar i Fjalar jednak częstowali miodem tylko tych, których lubili, a nie lubili nikogo prócz siebie.
-
- Użytkownik
- Posty: 192
- Rejestracja: czw cze 06, 2019 8:00 pm
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podzięk.: 127 razy
- Płeć:
Re: Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Wygląda bardzo tanio, jak zabawka...
Podpisz petycję!
http://chng.it/DNQykYmh
http://chng.it/DNQykYmh
-
- Ekspert
- Posty: 3788
- Rejestracja: śr cze 17, 2015 6:58 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 3899 razy
- Otrzymał podzięk.: 6121 razy
- Płeć:
Tesla WYE II 86W czy lepsze jest wrogiem dobrego?
Tesla WYE 85 to mój wół roboczy od blisko roku, spędzam z nią co najmniej 10 godzin dziennie, w aucie, w robocie, a i nieraz w domu kolejnych parę godzin zejdzie. Kiedy więc pojawił się jej następca wiedziałem, że w zasadzie go nie potrzebuję (jedynka jest cały czas w doskonałej kondycji) ale wiedziałem też, że prędzej czy później się złamię. No i właśnie parę dni temu się złamałem . Zobaczmy więc czy lepsze jest wrogiem dobrego?
1. WYKONANIE.
Siłą rzeczy, zarówno w tym punkcie, jak i w pozostałych będę odnosił się do Jedynki, która cały czas jest dostępna np. w Dymie.
Wykonanie to jedna z DWÓCH podstawowych różnic pomiędzy Teslami. Jedynie waga pozostała zbliżona do Jedynki, a właściwie to jest nieco MNIEJSZA: 52 vs 54 gramy. No i powiedzmy, że jeszcze OGÓLNY gabaryt i porządna jakość wykonania są zbliżone. Ale diabeł tkwi w szczegółach:
a) przede wszystkim inny jest MATERIAŁ, z którego wykonano Dwójkę, a w każdym razie jego wykończenie: powłokę Jedynki można było nazwać gumowaną, z tą charakterystyczną "aksamitnością" w dotyku. O Dwójce nie powiemy już, że jest gumowana, o wiele bardziej pasuje tu po prostu określenie PLASTIKOWA. Owszem, ten plastik również jest tu dość miękki i przyjemny w dotyku, ale w Jedynce jest przyjemniej. I jeszcze UWAGA: przez pierwszy tydzień używania Dwójka bezczelnie cuchnie tym charakterystycznym zapachem "chińskiego plastiku", normalnie porażka, dobrze że z czasem zapach wietrzeje.
b) inne są też KSZTAŁTY - jak spojrzymy na zdjęcia:
to widać, że:
* Dwójka jest nieco bardziej "pękata", z przekroju zbliżonego do prostokątnego zrobił nam się trapezowy,
* dzięki temu Dwójka mogła zostać trochę zwężona, ALE...
... czy poprawiło to ogólną ERGONOMIĘ? Według mnie NIE. Niby to parę milimetrów różnicy ale mi nieco wygodniej trzyma się Jedynkę. Kropka.
Przyciski Fire działają bardzo podobnie, czyli w sposób bliski ideału. Up/down są usytuowane nieco inaczej i w obydwu wersjach działają podobnie czyli poprawnie (bez szału).
Klapka baterii:
Tu i tu "działa" podobnie, w Dwójce jest może nieco wyraźniejszy klik przy zamykaniu, ale w obydwu modach jak ją zapniemy to siedzi pewnie i ani drgnie, brawo!
Ażurowe wykonanie ścianek w Dwójce jest bez większego znaczenia ergonomicznego, ma jedynie jakieś tam walory estetyczne, no i oczywiście zdolność do zbierania kurzu i wszelkich pyłów
Na koniec ekrany:
Widać, że są w zasadzie identyczne, ale uważny obserwator zauważy jedną ISTOTNĄ różnicę: tak, na ekranie nie ma oznaczenia trybu pracy (KA, SS, itp). To DRUGA zasadnicza różnica w stosunku do Jedynki: Tesla WYEII 86 NIE MA KONTROLI TEMPERATURY. Nie ma tu pomyłki - tak wygląda ewolucja sprzętu wg firmy Teslacig...
2. PARAMETRY.
Moc: 86 W
Obsługiwane rezystancje: 0,1 - 3 ohm
Tryby pracy: VW
Baterie: 1x18650
Wymiary: 81 x 39 x 28 mm
Waga z baterią: 101 g !!
Dodatkowo: preheaty, CCW
3. TRYB VW.
Najpierw 30 W:
Dosyć ŁADNIE, równo. Teraz preheaty:
Bardzo podobnie do Jedynki. Warto zwrócić uwagę, że tryb HARD jest rzeczywiście OSTRY, w pierwszej chwili dopał przekracza nastawę bazową o 50% ! Na szczęście mamy tryb CCW:
Który tradycyjnie działa jak w zegarku.
No i oddawanie mocy:
BARDZO ŁADNIE, z lekkim naddatkiem w całym zakresie, aż do nastawy max.
4. SPRAWNOŚĆ.
Czyli:
* parownik MTL z grzałką 1 om (+/-10%),
* moc 20 W (zawsze),
* bateryjka H(OHM)LIFE 18650,
* szacunkowy pomiar liquidu odparowanego do momentu odcięcia,
* jako odniesienie Tesla WYE 85, która w powyższych warunkach pozwala na odparowanie ~8,5 ml.
Wynik Dwójki: ~8 ml. Przy takiej metodzie pomiaru różnica mieści się w granicach błędu pomiarowego, więc można uznać że sprawność jest porównywalna.
5. TRYB TC.
Jaki tryb TC??
6. PODSUMOWANIE.
Ktoś kto nie miał w rękach Jedynki będzie zachwycony Dwójką, jej rozmiarami i wagą. Natomiast dotychczasowy użytkownik jej poprzednika już niekoniecznie. A ktoś kto używa TC w ogóle nie weźmie Dwójki do ręki.
1. WYKONANIE.
Siłą rzeczy, zarówno w tym punkcie, jak i w pozostałych będę odnosił się do Jedynki, która cały czas jest dostępna np. w Dymie.
Wykonanie to jedna z DWÓCH podstawowych różnic pomiędzy Teslami. Jedynie waga pozostała zbliżona do Jedynki, a właściwie to jest nieco MNIEJSZA: 52 vs 54 gramy. No i powiedzmy, że jeszcze OGÓLNY gabaryt i porządna jakość wykonania są zbliżone. Ale diabeł tkwi w szczegółach:
a) przede wszystkim inny jest MATERIAŁ, z którego wykonano Dwójkę, a w każdym razie jego wykończenie: powłokę Jedynki można było nazwać gumowaną, z tą charakterystyczną "aksamitnością" w dotyku. O Dwójce nie powiemy już, że jest gumowana, o wiele bardziej pasuje tu po prostu określenie PLASTIKOWA. Owszem, ten plastik również jest tu dość miękki i przyjemny w dotyku, ale w Jedynce jest przyjemniej. I jeszcze UWAGA: przez pierwszy tydzień używania Dwójka bezczelnie cuchnie tym charakterystycznym zapachem "chińskiego plastiku", normalnie porażka, dobrze że z czasem zapach wietrzeje.
b) inne są też KSZTAŁTY - jak spojrzymy na zdjęcia:
to widać, że:
* Dwójka jest nieco bardziej "pękata", z przekroju zbliżonego do prostokątnego zrobił nam się trapezowy,
* dzięki temu Dwójka mogła zostać trochę zwężona, ALE...
... czy poprawiło to ogólną ERGONOMIĘ? Według mnie NIE. Niby to parę milimetrów różnicy ale mi nieco wygodniej trzyma się Jedynkę. Kropka.
Przyciski Fire działają bardzo podobnie, czyli w sposób bliski ideału. Up/down są usytuowane nieco inaczej i w obydwu wersjach działają podobnie czyli poprawnie (bez szału).
Klapka baterii:
Tu i tu "działa" podobnie, w Dwójce jest może nieco wyraźniejszy klik przy zamykaniu, ale w obydwu modach jak ją zapniemy to siedzi pewnie i ani drgnie, brawo!
Ażurowe wykonanie ścianek w Dwójce jest bez większego znaczenia ergonomicznego, ma jedynie jakieś tam walory estetyczne, no i oczywiście zdolność do zbierania kurzu i wszelkich pyłów
Na koniec ekrany:
Widać, że są w zasadzie identyczne, ale uważny obserwator zauważy jedną ISTOTNĄ różnicę: tak, na ekranie nie ma oznaczenia trybu pracy (KA, SS, itp). To DRUGA zasadnicza różnica w stosunku do Jedynki: Tesla WYEII 86 NIE MA KONTROLI TEMPERATURY. Nie ma tu pomyłki - tak wygląda ewolucja sprzętu wg firmy Teslacig...
2. PARAMETRY.
Moc: 86 W
Obsługiwane rezystancje: 0,1 - 3 ohm
Tryby pracy: VW
Baterie: 1x18650
Wymiary: 81 x 39 x 28 mm
Waga z baterią: 101 g !!
Dodatkowo: preheaty, CCW
3. TRYB VW.
Najpierw 30 W:
Dosyć ŁADNIE, równo. Teraz preheaty:
Bardzo podobnie do Jedynki. Warto zwrócić uwagę, że tryb HARD jest rzeczywiście OSTRY, w pierwszej chwili dopał przekracza nastawę bazową o 50% ! Na szczęście mamy tryb CCW:
Który tradycyjnie działa jak w zegarku.
No i oddawanie mocy:
BARDZO ŁADNIE, z lekkim naddatkiem w całym zakresie, aż do nastawy max.
4. SPRAWNOŚĆ.
Czyli:
* parownik MTL z grzałką 1 om (+/-10%),
* moc 20 W (zawsze),
* bateryjka H(OHM)LIFE 18650,
* szacunkowy pomiar liquidu odparowanego do momentu odcięcia,
* jako odniesienie Tesla WYE 85, która w powyższych warunkach pozwala na odparowanie ~8,5 ml.
Wynik Dwójki: ~8 ml. Przy takiej metodzie pomiaru różnica mieści się w granicach błędu pomiarowego, więc można uznać że sprawność jest porównywalna.
5. TRYB TC.
Jaki tryb TC??
6. PODSUMOWANIE.
Ktoś kto nie miał w rękach Jedynki będzie zachwycony Dwójką, jej rozmiarami i wagą. Natomiast dotychczasowy użytkownik jej poprzednika już niekoniecznie. A ktoś kto używa TC w ogóle nie weźmie Dwójki do ręki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość