Reklamacja w FT - Govad RTA

Co, gdzie i jak kupić? Porady oraz nasze prawa konsumenckie.
Awatar użytkownika
miblah
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1439
Rejestracja: sob wrz 24, 2016 6:47 pm
Lokalizacja: Salon
Podziękował: 1338 razy
Otrzymał podzięk.: 1076 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Reklamacja w FT - Govad RTA

Postautor: miblah » czw sie 24, 2017 9:19 am

Mam już numer RMA i jutro im to oddaję. ;)

by Tapatalk.
Obrazek
Awatar użytkownika
sikor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1043
Rejestracja: pn maja 15, 2017 10:38 am
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 1246 razy
Otrzymał podzięk.: 470 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Reklamacja w FT - Govad RTA

Postautor: sikor » czw sie 24, 2017 6:49 am

Jakiś czas temu napisałem do One Plus, pokazałem szkło hartowane i zapytałem czy i kiedy znowu będzie takie dostępne w czarnym kolorze. To najpierw ten co mnie obsługiwał ubolewał, że mi się moje szkło zbiło i jedyne co mi może poradzić do zapisać się do ich newslettera. I później jeszcze ze 3 razy maile przychodziły czy rozwiązało to mój problem i czy jestem zadowolony :)
Awatar użytkownika
miblah
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1439
Rejestracja: sob wrz 24, 2016 6:47 pm
Lokalizacja: Salon
Podziękował: 1338 razy
Otrzymał podzięk.: 1076 razy
Płeć: Mężczyzna

Reklamacja w FT - Govad RTA

Postautor: miblah » śr sie 23, 2017 11:13 pm

Złożyłem reklamację w FT, w związku z nieprawidłowo działającą kontrolą przepływu liquidu w parowniku, będącą wynikiem błędu wykonania gwintów w fabryce.

Opisuję tu proces informacyjnie dla potomności - będę oczywiście aktualizował, bo to trochę potrwa ;)
Zamieszczam fragmenty dyskusji przetłumaczone na język polski.

Otrzymałem Govada RTA dwa tygodnie temu. Zauważyłem, że kontrola liquidu nie działa prawidłowo, a dodatkowo występują problemy z przeciekaniem związane z błędem produkcyjnym gwintowania bazy RBA. Jest niezmiernie ciężko zamknąć otwór kanału LC, bardzo ciężko go otworzyć po zamknięciu. Dodatkowo nie występuje funkcja blokująca przed przypadkowym rozkręceniem, w przeciwieństwie do innego Govada RTA, którego otrzymałem wczoraj od innego dostawcy.


Dołączyłem zdjęcie niedomkniętego kanału, z opisem problemu na zdjęciu.

Obsługa odpisała:
Jest nam przykro to słyszeć.
Producent wymaga dowodu istnienia defektu w przypadku gwarancji. Czy mógłbyś nam przesłać link do pobrania filmu z wetransfer.com



Zatem stworzyłem im filmy - prawidłowo i nieprawidłowo działającego Govada, przesłałem przez "łi" i podrzuciłem i linka.
W odpowiedzi jakiś matołek z obsługi raczył mi odpisać:
Dziękuję za wideo.
Czy mógłbyś sprawdzić w lokalnym sklepie, czy nie są w stanie rozwiązać tego problemu i ile to będzie kosztować, a my moglibyśmy zrobić częściowy zwrot kosztów?



Zdaje się, że to standardowa próba rozwiązania problemu, bez czytania, więc odpisałem:
Przykro mi, ale to nie jest problem, który można rozwiązać naprawą. Przyczyną jest złe wykonanie gwintów przez fabrykę.
Dodatkowo w Polsce mamy nowe prawo zabraniające wprowadzania dystrybutorom produktów na rynek przez 6 miesięcy od zgłoszenia tego faktu agencji rządowej. Nawet jeszcze nie wolno im sprzedawać tu tego atomizera.


Kolejna odpowiedź od obsługi:


Przykro nam to słyszeć.
Proponujemy rabat (12 USD) i możesz zatrzymać przedmiot.
Czy takie rozwiązanie jest ok? Proszę przekaż nam swoją decyzję, abyśmy mogli rozpocząć dalszą procedurę.



Na tak niskich lotów propozycję odpowiedziałem:
Przykro mi, ale rabat w wysokości 12 USD nie jest wystarczający. Z tą wadą wartość przedmiotu wynosi nie więcej niż 6 USD.

Podoba mi się idea Govada RTA, podoba mi się produkt, ale użytkowanie go nie jest satysfakcjonujące, gdy przecieka i jest kłopotliwy przy napełnianiu.

Wolałbym dostać:
- 23 USD z powrotem na moje konto Paypal i zatrzymać przedmiot,

LUB

- pełną cenę z powrotem na moje konto Paypal, wysyłając towar z powrotem do was (z refundacją oferowaną w "Gwarancji produktu: Zwrot kosztów wysyłki wynosi 40 USD lub 50% ceny przedmiotu, w zależności od tego, która jest niższa").

Nie chcę też wymiany produktu, ponieważ problem jest losowy - nie jest to problem, który wystąpił jako błąd produkcyjny w fabryce w tylko jednej partii, ale według mojej wiedzy istnieją artykuły z tym samym problemem, które pojawiły się w różnych partiach.
Jest 50% szansa, że wymieniony produkt będzie również wadliwy i będziemy musieli przejść ten proces ponownie.

Dziękuję.


Niestety FT w odpowiedzi nie proponuje opcji całkowitego zwrotu kasy, ani nie chce oddać zbyt dużej kwoty z tytułu strat moralnych oraz kosztów wyciekającego liquidu. Podbili ofertę refundacji za przykrość korzystania ze skopanego przedmiotu do 14 dolców. A jeśli się nie zgodzę, zaproponowali skorzystanie z wymiany przedmiotu, z odzyskaniem kosztów przesyłki w wysokości połowy jego wartości - w tym celu mają przypisać specjalny numer RMA. Przyznaję, że nie rozumiem tego działania, ponieważ w ten sposób otrzymam nowy parownik oraz około 15 dolarów zwrotu za przesyłkę, która będzie kosztować około 18 złotych polskich (przynajmniej w teorii) - w HK mają kłopoty z ekonomią, albo nie bardzo są w stanie zrozumieć zdania wielokrotnie złożone po angielsku.

Wybrałem opcję zwrotu i czekam na ów magiczny numer RMA. Liczę się niestety z tym, że przyjdzie mi kolejny skopany atomizer, a zabawa będzie toczyć się dalej. Ktoś wie ile czasu jest na wszczęcie cashbacku w Paypal?

Jak dotąd proces wymiany strumienia świadomości z ludzikami w FT trwa 5 dni. *czajniczek*
Obrazek

Wróć do „Poradnik zakupowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości