Zestaw dla kobiety...

Co, gdzie i jak kupić? Porady oraz nasze prawa konsumenckie.
Iceberg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 20 sty 2018, 20:05
Punkty reputacji: 149
Lokalizacja: Francja
Podziękował: 132 razy
Otrzymał podzięk.: 136 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Iceberg » 07 lut 2018, 11:25

Hej...Mam w Polsce znajoma, ktora chce przejsc na e-palenie po raz pierwszy i pyta mnie co kupic...
Wydawalo mi sie to proste, jednak wcale takie nie jest, gdyz raz ze nie jest przekonana do mod'ow, ktore mnie sie podobaja i ktore ja uwazam za dobre a dwa to sama kwestia zakupu...
Wszedlem na jakas strone polskiego sklepu i widze ze wysylanie wszystkiego co dotyczy e palenia jest zabronione a w jej miescie jak i okolicznych miastach ze sklepami nie jest wesolo...
Ona chcialaby cos dlugopisopodobnego a ja sie do takiego sprzetu zrazilem, gdyz nigdy mi sie nie udalo rzucic analogow uzywajac ich a pozniej nigdy nie sledzilem takiego sprzetu, wiec moze cos sie poprawilo i mozna na tym nowym wapowac bez tesknoty za analogami...
Dla mnie idealnym mod'em na poczatek bylby prosty Eleaf IStick 50w i 4400 mAh, ktorego posiadam i ktory najdluzej wytrzymal,pomimo upadkow i zlego traktowania, ale widze ze ich juz nie produkuja i pewnie sa nowe modele,poza tym watpie czy mnie sie uda ja do takiego czegos namowic...
Zaproponowalem jej atomizer Kangertech mini subtank z wymienna baza RBA,moze sie zawsze przydac, kiedy postanowi sie sprobowac robic wlasne grzalki w przyszlosci...
Pytanie,czy mozna kupic cos dlugopisopodobnego o srednicy 22 mm z wysokim mAh a jezeli tak to co moglibyscie doradzic?
Czy jest mozliwosc obejscia w jakis sposob tego prawa zabraniajacego wysylki?...
Jestem zupelnie niezorientowany w tego typu, raczej damskiego sprzetu, jak i sposobu zakupu mieszkajac w malym miescie...
Bylbym wdzieczny za podpowiedzi i sugestie...
Moze dziewczyny z naszego forum cos doradza, bo kobieta bardziej zrozumie kobiete...Pozdrawiam...
When people agree with me I always feel that I must be wrong...

Awatar użytkownika
Madzia
Waperka
Waperka
Posty: 1698
Rejestracja: 21 cze 2015, 19:49
Punkty reputacji: 379
Lokalizacja: Thalloris
Podziękował: 5744 razy
Otrzymał podzięk.: 1693 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Madzia » 07 lut 2018, 12:27

Hej ;) wiesz sam, że długopisopodobne typu Spinner są kiepściutkie (chociaż mi bardzo pomógł kiedyś) i już nie te czasy, żeby używać takie coś kiedy na rynku jest mnóstwo fajnych zabawek ;) niekoniecznie topornych.. No i przecież nie polecisz jej ajdżasta :-P
Np. Taki Pico..
Obrazek
Jest malutki zgrabniutki i jestem pewna, że byłaby z niego zadowolona. Chyba, że Presa.. jest dłuższa i węższa trochę. Mówię o tych ogólnie dostępnych w najlepszym sklepie ;) edym przecież wysyła. Chyba, że chciałaby coś bardziej wyszukanego i ładniejszego, to może zamówić sobie np. na FT..
Iceberg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 20 sty 2018, 20:05
Punkty reputacji: 149
Lokalizacja: Francja
Podziękował: 132 razy
Otrzymał podzięk.: 136 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Iceberg » 07 lut 2018, 12:38

Hej Madzia, dzieki za odzew...Ja znalazlem cos co jej sie wizualnie podoba a po ogladnieciu filmiku, mysle ze to calkiem fajne urzadzenie i szczegolnie na uwage zasluguje atomizer Kangertech z baza RBA, wiec jest mozliwosc rozbudowania w przyszlosci, wystarczy tylko odkrecic atomizer i dokupic inny mod...Problem w tym ze nie znalazlem go nigdzie w Polsce...
Tutaj link https://www.dhgate.com/product/kanger-a ... 30690.html
PS.Magda co to jest FT?...
When people agree with me I always feel that I must be wrong...
Awatar użytkownika
sikor
Moderator
Moderator
Posty: 841
Rejestracja: 15 maja 2017, 12:38
Punkty reputacji: 653
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 605 razy
Otrzymał podzięk.: 340 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: sikor » 07 lut 2018, 12:42

Iceberg pisze:co to jest FT?...


link: FT :)
Awatar użytkownika
Tommy Black
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 9149
Rejestracja: 05 cze 2015, 09:23
Punkty reputacji: 4137
Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
Podziękował: 2553 razy
Otrzymał podzięk.: 8239 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Tommy Black » 07 lut 2018, 13:04

Iceberg pisze:Kangertech z baza RBA, wiec jest mozliwosc rozbudowania w przyszlosci


KangerTech to tylko przeszłość, przeszlość, historia i nic więcej. O żadnej przyszłości w wypadku tej firmy nie może być mowy i ja trzymałbym się od niej z daleka. A szczególnie od jej elektroniki. :evil:

A jeśli chodzi o FT, to zwróć uwagę na górną belkę: :-P

Kung Hei Fat Choi! The Year of Dog is fast approaching and FastTech will be on a 10-day break starting Feb 11, 2018
Awatar użytkownika
Madzia
Waperka
Waperka
Posty: 1698
Rejestracja: 21 cze 2015, 19:49
Punkty reputacji: 379
Lokalizacja: Thalloris
Podziękował: 5744 razy
Otrzymał podzięk.: 1693 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Madzia » 07 lut 2018, 13:06

Ale przecież on jest wielki....
https://m.fasttech.com/products/0/10014 ... ah-starter
I ma dość małą baterię... Niewymienną.... :((
Iceberg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 20 sty 2018, 20:05
Punkty reputacji: 149
Lokalizacja: Francja
Podziękował: 132 razy
Otrzymał podzięk.: 136 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Iceberg » 07 lut 2018, 13:17

Tommy Black pisze:
KangerTech to tylko przeszłość, przeszlość, historia i nic więcej.

Tommy,ja mam ten parownik, kupilem go bardzo dawno temu, ale jest to chyba jedyny atomizer, ktory jest produkowany przez tyle lat w niezmienionej budowie...
Jesli chodzi o elektronike tej firmy to nigdy sie z nia nie spotkalem wczesniej...
Jedno co mnie przekonuje to parownik na ktorym mozna sie uczyc robienia grzalek, gdyz jest bardzo prosty...Sam go czasami uzywam i na pewno nie moge go rownac z Serpent SMM, na ktorym najczesciej wapuje, jednak czyz nie bedzie to dobry wybor dla kogos, kto nigdy wczesniej nie wapowal?...Taki kit, wszystko w jednym i mozliwosc zmiany mod'a...

Added in 5 minutes 36 seconds:
Madzia pisze:Ale przecież on jest wielki....

I ma dość małą baterię...

No maly nie jest, ale dlugopisopodobny a o znalezienie takiego ksztaltu myslalem...
Jednak kazda propozycje z checia przyjme, jak i kazda informacje, ktora bedzie za i przeciw...
When people agree with me I always feel that I must be wrong...
Awatar użytkownika
slop
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 30 sty 2018, 10:08
Punkty reputacji: 12
Lokalizacja: Wwa
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podzięk.: 13 razy

Re: Zestaw dla kobiety...

Postautor: slop » 07 lut 2018, 13:40

patrzyłeś na stronie edymu w dziale zestawy startowe?
Iceberg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 20 sty 2018, 20:05
Punkty reputacji: 149
Lokalizacja: Francja
Podziękował: 132 razy
Otrzymał podzięk.: 136 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Iceberg » 07 lut 2018, 13:52

slop pisze:patrzyłeś na stronie edymu w dziale zestawy startowe?

Patrzylem, zestawow startowych jest bardzo duzo i wiekszosc jest reklamowana jako te idealne, dlatego mnie chodzi o opinie osob, ktore mialy dany model, ewentualnie maja pewne zrodlo, mowiace o wadach i zaletach jakiegos konkretnego modelu...
When people agree with me I always feel that I must be wrong...
Awatar użytkownika
Tommy Black
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 9149
Rejestracja: 05 cze 2015, 09:23
Punkty reputacji: 4137
Lokalizacja: Szeroko pojęta Galicja
Podziękował: 2553 razy
Otrzymał podzięk.: 8239 razy

Zestaw dla kobiety...

Postautor: Tommy Black » 07 lut 2018, 14:12

Sam nie używalem ale znam dwie dziewczyny które kupiły, mają i używają. One jednak nie robią własnych grzałek. Chmurzą wyłącznie MTL i Innokin akurat robi tu dobre grzałki.
Sam zestaw ładnie leży w ręku, ładnie się prezentuje, jest bardzo estetyczny i moim zdaniem może się podobać... :)

INNOKIN ENDURA T20 KIT 1500 MAH

Obrazek

Tylko tu jest max moc na poziomie 13 W. :(
Jest to raczej ein do nauki chmurzenia i naprawdę trudno się nim do chmurzenia zrazić .

Wróć do „Poradnik zakupowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości