robert pisze:Ja miałem ostatnio problem z grzałką do TFV 8 V2.
Może nie tyle z grzałki ,co z jej zwrotem .
Powód zwrotu ?Grzałka nie działała , o czym dowiedziałem się przy jej montażu, czyli dzień po zakupie.Pani w sklepie przyjęła ją ,ale bardzo niechętnie. Chyba tylko dlatego że mnie zna.Ponoć na grzałki nie ma gwarancji.Sugerowała aby montować w sklepie i sprawdzić czy działa. Przecież ta grzałka wymaga przygotowania przed pierwszym użyciem.
Takie to właśnie zbywanie klientów. Jak słyszysz coś takiego to mówisz, że nie interesuje Cię gwarancja i korzystasz z rękojmi. Składasz pisemną reklamację w sklepie i zostawiasz grzałkę. Nie musi być żaden ich formularz, zwykła karta jakaś, ważne żeby podać najważniejsze dane, co reklamuję, data zakupu, opis wady i swoje żądanie wymiana/zwrot pieniędzy, naprawa. Jak nie chce dalej przyjąć/potwierdzić przyjęcia (sic!) to pakujemy w kopertę/paczkę i wysyłamy listem poleconym. Tylko to co pisałem wcześniej, bawienie się i czas.