Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Co, gdzie i jak kupić? Porady oraz nasze prawa konsumenckie.
gumisv6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: ndz gru 15, 2019 6:46 pm
Lokalizacja: Chełm
Podziękował: 209 razy
Otrzymał podzięk.: 16 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Postautor: gumisv6 » sob sty 18, 2020 12:35 pm

E-mail został wysłany razem z małą dokumentacją fotograficzną - support pracuje od pn-pt także dopiero po weekendzie bedzie coś wiecej wiadomo.
--------------------------------------------------------------
Tesla Punk 220W - Vandy Vape Kylin V2 RTA
Geekvape Aegis Legend LE 200W - Kayfun Lite
Vapefly Horus RTA, Augvape Intake RTA, Vandy Vape Kylin Mini II
Awatar użytkownika
Nikotynos
Patronauta
Patronauta
Posty: 2854
Rejestracja: pn paź 14, 2019 9:40 am
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 7306 razy
Otrzymał podzięk.: 3799 razy
Płeć: Mężczyzna

Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Postautor: Nikotynos » pt sty 17, 2020 4:15 pm

@
Awatar użytkownika
gumisv6
Użyj Google translatora. ;)
gumisv6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: ndz gru 15, 2019 6:46 pm
Lokalizacja: Chełm
Podziękował: 209 razy
Otrzymał podzięk.: 16 razy
Płeć: Mężczyzna

Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Postautor: gumisv6 » pt sty 17, 2020 1:08 pm

@ Michał Kokot I don't speak English - w takim stopniu aby złożyć reklamację, chyba że mają na infolini kogoś z magazynu z PL.

@
Awatar użytkownika
Haze
właśnie powoli go redaguję. ;)
--------------------------------------------------------------
Tesla Punk 220W - Vandy Vape Kylin V2 RTA
Geekvape Aegis Legend LE 200W - Kayfun Lite
Vapefly Horus RTA, Augvape Intake RTA, Vandy Vape Kylin Mini II
Awatar użytkownika
Haze
Ekspert
Ekspert
Posty: 3788
Rejestracja: śr cze 17, 2015 6:58 pm
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 3899 razy
Otrzymał podzięk.: 6121 razy
Płeć: Mężczyzna

Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Postautor: Haze » pt sty 17, 2020 12:48 pm

Zrób zdjęcie i wyślij z pytaniem co proponują. Na zwrot całej kasy bym nie liczył, ale generalnie support mają dość sprawny i sensowny.
Obrazek
Awatar użytkownika
Michal Kokot
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: wt cze 18, 2019 9:28 am
Lokalizacja: Bytom
Otrzymał podzięk.: 6 razy
Płeć: Mężczyzna

Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Postautor: Michal Kokot » pt sty 17, 2020 12:45 pm

A nie prościej byłoby zadzwonić do nich na infolinię i zadać te same pytania?
Atomizery: Asmodus C4
Zasilanie: Dovpo Topside Dual SE
gumisv6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: ndz gru 15, 2019 6:46 pm
Lokalizacja: Chełm
Podziękował: 209 razy
Otrzymał podzięk.: 16 razy
Płeć: Mężczyzna

Uszkodzony sprzęt z cigabuy.com - reklamacja?

Postautor: gumisv6 » pt sty 17, 2020 12:44 pm

Zamówiłem w niedziele Geekvape Aegisa Legend 200W i przyszła paczka dość szybko bo po 4dniach, ale po włączeniu wystąpił mały defekt - poziome linie na górze wyswietlacza a dokładnie to jest ich 3,na samej górze, nie powiem nawet mi się z wyglądu spodobał bo niby wszystko działa wapuje się też fajnie, ale pytanie czy te linie przypadkiem z ubiegiem czasu się nie powiekszą i wystąpią w ilości większych jak to widać na załączonym obrazku.

Obrazek

Miał ktoś może już tam taki przypadek ze sprzętem z tej strony, jak wyglądają reklamacje w tym sklepie, procedura - odesłać im to i niech wysyłają nowy, czy zostawić i próbować ugrać jakiś zwrot kwoty z za uszkodzenia.
--------------------------------------------------------------
Tesla Punk 220W - Vandy Vape Kylin V2 RTA
Geekvape Aegis Legend LE 200W - Kayfun Lite
Vapefly Horus RTA, Augvape Intake RTA, Vandy Vape Kylin Mini II

Wróć do „Poradnik zakupowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: ww999 i 5 gości