Zerwanie umowy z T-Mobile.
-
- Użytkownik
- Posty: 128
- Rejestracja: sob maja 25, 2019 7:25 am
- Lokalizacja: śląskie
- Podziękował: 102 razy
- Otrzymał podzięk.: 73 razy
- Płeć:
Re: Zerwanie umowy z T-Mobile.
Jak zapowiadałem - wygrałem sprawę bez większego trudu. T-Mobile dochodzi kary umownej w jakiejś wysokości. Należy wskazać, że kara, która w zasadzie jest opłatą dotyczącą zwrotu udzielonej ulgi, uzależniona jest od wysokości udzielonej ulgi, która ma być jest wskazana na umowie. Ponieważ w umowach tego nie ma, lecz określona jest wysokość kary umownej w maksymalnej wysokości, zapisu tego nie można zastosować. Nie należy opierać się wyłącznie na stwierdzeniu, że dochodzą kary umownej za niewykonania pieniężnego. W istocie kara której dochodzą to właśnie zwrot ulgi i w to należy uderzyć.
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: sob lip 28, 2018 6:03 pm
- Lokalizacja: Braniewo
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podzięk.: 14 razy
- Płeć:
Re: Zerwanie umowy z T-Mobile.
Nie wiem jak to wygląda z przeniesieniem, ale jak nie chcemy aby dzwonili wystarczy wycofać zgody marketingowe (można nawet w trakcie trwania umowy, trzeba tylko zwrócić uwagę czy nie otrzymaliśmy jakiegoś rabatu za nie), a w szczególności na kontakt telefoniczny. Wiem bo przy nowej umowie odmówiłem wszelkich niekoniecznych zgód Jedyny minus to trzeba samemu pilnować zakończenia umowy bo nawet nie zadzwonią, że się kończy/skończyła.
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: sob cze 20, 2015 2:30 pm
- Lokalizacja: Świnoujście
- Podziękował: 40 razy
- Otrzymał podzięk.: 373 razy
- Płeć:
Re: Zerwanie umowy z T-Mobile.
Może komuś się przyda, może nie. Ja zanim podejmę decyzję dotyczącą potencjalnego nowego operatora, najpierw wypowiadam umowę u starego operatora, ( oczywiście na koniec okresu umowy). Z dotychczasowego doświadczenia wynika, że zupełnie inaczej rozmawia się z konsultantami Działu podtrzymania klienta. Żelazna zasada, to niczego nie załatwiać w salonach, bo tam najczęściej, tak jak wszędzie w większości pracują ludzie z "ulicy", bez większego doświadczenia i znajomości tematu. Tym sposobem, od lat siedzę w Orange i nie mam powodów do narzekania. Co do podniesionej tu możliwości nękania spamem telefonicznym i innym, to warto założyć sobie konto na stronie operatora i tam w zgodach marketingowych i innych wprowadzić ostre restrykcje.
-
- Użytkownik
- Posty: 128
- Rejestracja: sob maja 25, 2019 7:25 am
- Lokalizacja: śląskie
- Podziękował: 102 razy
- Otrzymał podzięk.: 73 razy
- Płeć:
Re: Zerwanie umowy z T-Mobile.
NJU dostała jasne dyspozycje a wykonali jak wykonali. Co do zmiany charakteru umowy sprawa jest o tyle ciekawa, że jeśli przeniesiesz nr w tzw. okresie wypowiedzenia, to kara jest mała. Jeśli wygram sprawę to napiszę jak się broniłem przed T-Mobile. Najprawdopodobniej wygram, więc będzie o czym pisać:)
-
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: pn paź 14, 2019 7:12 am
- Lokalizacja:
- Podziękował: 264 razy
- Otrzymał podzięk.: 964 razy
- Płeć:
Re: Zerwanie umowy z T-Mobile.
Umowa na czas określony przechodzi po zakończeniu w formę umowy na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia 30 dni obowiązuje u wszystkich operatorów abonamentowych.
Może i Nju zawaliło, a może po prostu został źle wybrany termin i forma zakończenia. Trzeba czytać...
Może i Nju zawaliło, a może po prostu został źle wybrany termin i forma zakończenia. Trzeba czytać...
Tępi ludzie są jak tępe noże. Specjalnej krzywdy nie zrobią, ale jak wnerwiają...
(: ɐuzoɯ oʞʇsʎzsʍ oʇ ǝɔɥɔ ǝıs ʞɐɾ
-
- Płeć:
Zerwanie umowy z T-Mobile.
@ Szymon wychodzi na to, że dostałeś karę za zerwanie umowy, skoro przeniosłeś miesiąć przed końcem umowy.
Nawiasem mówiąć, to NJU nie powinno tego zrobić, zrobili "niedźwiedzią przysługę".
Nawiasem mówiąć, to NJU nie powinno tego zrobić, zrobili "niedźwiedzią przysługę".
-
- Użytkownik
- Posty: 128
- Rejestracja: sob maja 25, 2019 7:25 am
- Lokalizacja: śląskie
- Podziękował: 102 razy
- Otrzymał podzięk.: 73 razy
- Płeć:
Re: Zerwanie umowy z T-Mobile.
Miałem podobny temat. Okres wypowiedzenia - nie do końca rozumiem to zagadnienie, bo umowa na czas określony rozwiązuje się w ostatnim dniu, przy czym, musisz złożyć zawiadomienie , że nie masz zamiaru jej przedłużać. Mnie nju-mobile przeniósł w trakcie obowiązywania - na miesiąc przed końcem i T-Mobile naliczył mi 625 zł kary umownej. Odmówiłem zapłaty, sprzedali potem dług firmie windykacyjnej i sprawa trafiła do sądu, kwestionując skuteczność zastrzeżenia kary umownej. Nie ma jeszcze wyroku.
-
- Użytkownik
- Posty: 53
- Rejestracja: śr lis 15, 2017 3:41 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podzięk.: 41 razy
- Płeć:
Zerwanie umowy z T-Mobile.
Cinmar pisze: bo u różowych zapomniałem czym jest brak zasięgu, nawet na skrajnych zadupiach, czy w środku lasu.
Zapraszam
-
- Patronauta
- Posty: 1138
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2018 7:33 am
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 528 razy
- Otrzymał podzięk.: 868 razy
- Płeć:
Zerwanie umowy z T-Mobile.
@wertjacek mam wrażenie, że część pracowników nie ma bladego pojęcia o tego typu procedurach, dlatego kręcą i mydlą oczy.
@ venom_666 do mnie dzwonili tylko raz. Jak powiedziałem, że przenoszę numer i to przemyślana decyzja, nie było żadnej próby negocjacji z ich strony. Złapali jeden plus na odchodne.
Fakt, być może będę żałował, bo u różowych zapomniałem czym jest brak zasięgu, nawet na skrajnych zadupiach, czy w środku lasu.
Ale być traktowanym jak niechciany odpad i jeszcze za to płacić? Nie, dziękuję.
@ venom_666 do mnie dzwonili tylko raz. Jak powiedziałem, że przenoszę numer i to przemyślana decyzja, nie było żadnej próby negocjacji z ich strony. Złapali jeden plus na odchodne.
Fakt, być może będę żałował, bo u różowych zapomniałem czym jest brak zasięgu, nawet na skrajnych zadupiach, czy w środku lasu.
Ale być traktowanym jak niechciany odpad i jeszcze za to płacić? Nie, dziękuję.
-
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: pn paź 14, 2019 7:12 am
- Lokalizacja:
- Podziękował: 264 razy
- Otrzymał podzięk.: 964 razy
- Płeć:
Zerwanie umowy z T-Mobile.
wertjacek pisze:No właśnie.Dobrze źe @ Cinmar zajrzałeś tu. Tam gdzie szukałem info o przenoszeniu numeru po skończonej umowie,wszędzie inaczej interpretują.Wynika z tego,że okres rozliczeniowy będzie istotny dla T-Mobile,w między czasie zamęczać mnie będą telefonami i przekonywaniami bym nie przechodził do konkurencji bo mają coś fest dla mnie.Po czym zaoferują mi:
-droższy abonament.
-jeszcze droższy abonament z g*wnianym telefonem w opcji.
-po raz setny droższy abonament z jeszcze droższym internetem mobilnym.
Do mnie jak od nich uciekałem zadzwonili dwa razy. Za pierwszym razem podali mi własnie gównianą ofertę - przedstawiłem co dostanę u tych do których przechodzę.
Zadzwonili potem po raz drugi oferując mi identyczne warunki - wtedy zapytałem o konkretny telefon (wtedy to była Lumia 920) i pani zaspiewała mi coś koło 700pln. Powiedziałem że u konkurencji mam go za złotówkę - usłyszałem: "To ja faktycznie nie mam o czym z panem rozmawiać"... Więcej nie zadzwonili
Tępi ludzie są jak tępe noże. Specjalnej krzywdy nie zrobią, ale jak wnerwiają...
(: ɐuzoɯ oʞʇsʎzsʍ oʇ ǝɔɥɔ ǝıs ʞɐɾ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości