Tommy Black pisze:Moda na ten konkretny model papierosów elektronicznych rozpowszechniła się przez Twittera i Instagrama, gdzie oznaczony jest tagami #doit4juul. Juul to nazwa produktu, który podbił serca dzieciaków. Elektroniczny papieros wygląda jak dłuższy lub krótszy, w zależności od modelu, pendrive.
Czyli prawdą jest, że według danych Nielsen jest to najlepiej sprzedający się e-papieros w Stanach Zjednoczonych, z 32% udziałem w rynku wszystkich kategorii e-papierosów, o czym pisałam tu: viewtopic.php?f=80&t=3025
A przyznam szczerze, że nie bardzo w to wierzyłam. Teraz już rozumiem dlaczego - to niezły kamuflaż dla dzieciaków.
tomgrim2 pisze:Pokładam duże nadzieje, że ta głupia moda nas ominie
Po pierwsze wydaje mi się, że nasze społeczeństwo nabrało już dystansu i nie łyka tak bezkrytycznie jak kiedyś wszystkiego co amerykańskie
Po drugie jest to produkt bardzo drogi, starter kit - 50 $
@ tomgrim2 też na to liczę, choć można go dostać również za 35 $, więc cena nie zabija, ale na szczęście jak do tej pory produkt ten nie znalazł się na naszym rynku, a sprowadzanie go jest obciążone ryzykiem i to pewnie jest barierą dla naszych dzieciaków. I bardzo dobrze, bo te dane to woda na młyn dla przeciwników EIN.