Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Czyli Salonowy Klub Starszych Kobiet ;)
Buczo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 05 sie 2018, 07:51
Punkty reputacji: 0
Lokalizacja: Sieradz
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podzięk.: 8 razy
Płeć: Mężczyzna

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: Buczo » 14 sie 2018, 09:06

Ja tylko używam mydła do golenia. Żadnych pianek. Po goleniu, krem Nivea. :ed:

Vlad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 158
Rejestracja: 21 mar 2018, 18:34
Punkty reputacji: 3
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Otrzymał podzięk.: 38 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: Vlad » 14 sie 2018, 09:30

Ja z kolei krem do golenia, najlepiej Wars, w jednym sklepie można go kupić jeszcze, potem krem bambino, bo nivea chyba za mało tłusty. Skóra jak dupcia niemowlęcia.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
LoCtoR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 105
Rejestracja: 02 sie 2018, 09:33
Punkty reputacji: 106
Lokalizacja: 3miasto
Podziękował: 103 razy
Otrzymał podzięk.: 97 razy
Płeć: Mężczyzna

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: LoCtoR » 14 sie 2018, 11:08

Nie wiem jak suchą trzeba mieć cerę, żeby nivea była za mało tłusta. Dla mnie to jest sam tłuszcz.
Ale ja nie o tym. Jestem zdania, że prawdziwi mężczyźni się nie golom kropka :mrgreen: tak jak parafrazujac inne powiedzenie, nie wapujom tylko żujom grzałki :ed:
I ni cholery nie wiem czemu napisałem golom, wapujom, żujom...to ja może wrócę do żucia grzałek...
Vlad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 158
Rejestracja: 21 mar 2018, 18:34
Punkty reputacji: 3
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Otrzymał podzięk.: 38 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: Vlad » 14 sie 2018, 13:15

Na to wychodzi że suchą, żuj grzałki ale będziesz wtedy prawdziwym mężczyzna jak grzałka będzie czerwona.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Bimaczow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 01 lip 2018, 17:30
Punkty reputacji: 14
Lokalizacja: Beskidy
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podzięk.: 53 razy
Płeć: Mężczyzna

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: Bimaczow » 14 sie 2018, 13:27

Ta i się nie myją i nie zmieniają majtek u na ogół śmierdzą :?: :-) . To ja jedynie się nie gole bo jestem brodacz :-P
Awatar użytkownika
Bimaczow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 01 lip 2018, 17:30
Punkty reputacji: 14
Lokalizacja: Beskidy
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podzięk.: 53 razy
Płeć: Mężczyzna

Re: Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: Bimaczow » 14 sie 2018, 14:39

Chciałem edytować ale nie mogę :-) dziewczyny pamiętajcie że przy olejowaniu ciała czy twarzy stosować oleje na hydrolat bądź na wode, twarz musi być mokra i ma mokrą twarz olej ! Bo sam olej nie nawilży a może prowadzić do nadmiernego wysuszenia ( nie wiem czy pisałem )
Awatar użytkownika
LoCtoR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 105
Rejestracja: 02 sie 2018, 09:33
Punkty reputacji: 106
Lokalizacja: 3miasto
Podziękował: 103 razy
Otrzymał podzięk.: 97 razy
Płeć: Mężczyzna

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: LoCtoR » 14 sie 2018, 15:46

Bimaczow pisze:Ta i się nie myją i nie zmieniają majtek u na ogół śmierdzą :?: :-)

No nie, tego to ja nie powiedziałem. *bicz*
Awatar użytkownika
PaniChmurka
Waperka
Waperka
Posty: 134
Rejestracja: 28 lip 2018, 11:11
Punkty reputacji: 53
Lokalizacja: centralne zamieszanie
Podziękował: 193 razy
Otrzymał podzięk.: 70 razy
Płeć: Kobieta

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: PaniChmurka » 14 sie 2018, 23:27

Na piękne sprężyste pośladki rada taka : stanąć w lekkim rozkroku ( ok 10-15 cm) , naprężać i rozluźniać pośladki - czynność potarzać kilka razy dziennie - zacząć od 10 naprężeń i robić coraz więcej :D ha!


Tommy Black pisze:Nareszcie coś dla facetów dbających o swoje ciała a nie tylko dla kobiet z wolnych wybiegów! Ponieważ tylu tu dobrych fachowców, jak widzę, a co niektóre fachowce to zawodowcy, to ja z taką wrodzoną niesmiałością poproszę o przepis na pielegnację pośladków.Nie jakieś anty cellulity, bo to tak brzydko wygląda że faceci nie noszą cellulitu. Coś na jędrność, gładkość, aksamitność, coś co położy od razu wszystkie kobiety na wieczorze panieńskim.Nie sądzę aby facet potrzebował coś do twarzy. Prawdziwy facet nie jest jakimś Greyem. Ma jedną twarz i jedno lustro. To lustro to oczy kobiety w których się przegląda.
Awatar użytkownika
Bimaczow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 01 lip 2018, 17:30
Punkty reputacji: 14
Lokalizacja: Beskidy
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podzięk.: 53 razy
Płeć: Mężczyzna

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: Bimaczow » 15 sie 2018, 10:28

Ewentualnie dużo żałować bo podobno żal dupę ściska :-D...
Awatar użytkownika
MaiArt
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: 11 cze 2015, 12:59
Punkty reputacji: 123
Lokalizacja:
Podziękował: 48 razy
Otrzymał podzięk.: 86 razy
Płeć: nieokreślona

Co do paszczy to już wiemy ! Ale co na paszczę?

Postautor: MaiArt » 15 sie 2018, 11:16

Ja na szczęście od ponad 20 lat nie mam problemu z goleniem i dumnie obnoszę się z (różnej długości) szczeciną :) Nie jest to jednak twór bezobsługowy i wymaga sporo atencji w celu uzyskania schludnego efektu końcowego. Na szczęście jako chemik (i pasjonat green chemistry) mogłem sobie stworzyć serię naturalnych kosmetyków i nie wyglądam jak zbój z Żacholeckiego lasu :)

A co do wcześniejszych postów, to nie demonizujmy stosowania czystych olejków na suchą skórę, gdyż nie wszystkie oleje zatykają pory powodując reakcję obronną organizmu w postaci wysuszania skóry. Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić :)

Wróć do „Salonowy Klub Drożdżówek”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości